Hva tenker du på?

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Akkurat nå?

Jeg tenker at jeg er alvorlig brei over baken :P

Håper inderlig siste rundene med spye nå i kveld ikke gjør at jeg våkner tusen ganger i natt pga halsbrann....

Og litt at det var utrolig deilig med kokvarm dusj nå!

Tenker på morgendagen. Skal i intervju for arbeidstrening og vil gi ett godt inntrykk der. Skummelt. Også må jeg pine meg gjennom dagen med å vente på tlf fra banken om vi får lån nok til å kjøpe ett nytt hus.... Og jeg har en vond følelse for alt i sammen og kjenner jeg sliter i hodet. :o Skal prøve sove nå da... Er ikke annet å prøve. Dagen i morgen blir som den blir. Med min flaks går den rett til helvete...

Tenker på at jeg har bare lyst til å hoppe til 3.juni pga det blir fult kjør med skole fra nå av... Skal i praksis på dagen, så må jeg lese når snupp er lagt seg. For så å ta eksamen den 2.juni!

Skjønner ikke hvordan jeg skal klare det! :/

er våken med maserier så jeg tenker jo egentlig "er det mas? Er det ordentlig!"

Så jeg satt kokvasken fra i kveld i tørketrommelen og noe som lå i bløt til hurtig 14 min program mens jeg sitter på badet og venter på at to paracet skal begynne å virke. For det kan jo hende det er ordentlig denne gangen, og jeg vil jo ikke ha mygl i tøyet mitt fordi om jeg må føde!

Jeg tenker på den vonde foten min, som jeg ikke forstår at kan ha blitt så vond! Å hvordan i huleste jeg skal klare å gå rundt på jobb sånn i dag :/

Ligger og veier for og imot om jeg skal ringe lege eller ikke... Ferdig på antibiotika på fredag pga halsbetennelse, men nå har jeg vondt igjen :(

Tenker på at jeg har bare lyst til å hoppe til 3.juni pga det blir fult kjør med skole fra nå av... Skal i praksis på dagen, så må jeg lese når snupp er lagt seg. For så å ta eksamen den 2.juni!

Skjønner ikke hvordan jeg skal klare det! :/
Det klarer du ;) Jeg har trua på deg! :)

Kort oppsummert av mitt fjorår: Jobbet 100% (i oslo) pendlet til Bø i Telemark hver torsdag (hadde time 08.15, kjørte hjemme fra 0500) for å ta siste året mitt på bachlor...
Vi hadde i tillegg kjøpt oss ny leilighet som vi pusset opp (sambo, pusset mest opp), og jenta våres som jeg måtte ha tid til på kvelden (var gravid med nr to i tillegg) og skrev bachloroppgave etter snuppa hadde lagt seg.
Mistet gutten vår i uke 22(februar) skulle lever bachlor i Mai og det klarte jeg ;) Fikk jaggu en C på oppgaven :D

Så jeg har virkelig trua på at du skal klare dette :) Stå på ;)

At jeg må lage matpakke til ungene nå

Akkurat nå tenker jeg at det passer alvorlig dårlig med fødsel denne uka!!!

Og nå irriterer jeg meg over flekker på babyklær som ikke går vekk!!'

Tenker på fremtiden og hvor usikker den er for meg.
Fikk klump i magen da jeg leste dette. Jeg vet jo ikke om det er så trist som det høres ut, men jeg håper uansett det bare er bra ting i framtiden din!

Back
Topp