Hva tenker du på?

Jeg tenker på alt jeg må gjøre i dag. Mest husarbeid. For noen kjedelige tanker... :p

Akkurat nå?

Jeg tenker at jeg er alvorlig brei over baken :P
Jeg tenker umiddelbart: "Hmmm lurer på hvordan baken hennes ser ut, og hvor brei er egentlig baken min?":P
Men sånn før jeg gikk inn på dette innlegget tenkte jeg på at det er 100 dager igjen til termin:)

Nå får jeg ikke gjort noe som helst. Småen sover oppå meg xD

Fikk klump i magen da jeg leste dette. Jeg vet jo ikke om det er så trist som det høres ut, men jeg håper uansett det bare er bra ting i framtiden din!

Fremtiden min er usikker i forhold til sykdom og jobb, tenker masse på den og hvordan det blir i fremtiden.
Hadde man bare kunnet sett inn i fremtiden for å få svar :)

Akkurat nå tenker jeg på søvn. Er dødens trøtt fordi jeg ikke får sove om nettene grunnet smerter på grunn av skader :(. Skal avgårde til kiropraktor om en times tid og ser frem til å få lettet på det verste trykket fra nakken og hodepine.

Jeg tenker umiddelbart: "Hmmm lurer på hvordan baken hennes ser ut, og hvor brei er egentlig baken min?":P
Men sånn før jeg gikk inn på dette innlegget tenkte jeg på at det er 100 dager igjen til termin:)
Hahaha ^^
Jeg tror ikke den er rekordstor, men det slo meg hvor mye større den er enn jeg har trodd selv. Noe som er rart, for jeg vet jo hvor bred jeg er på framsiden :P
Håper de siste 100 dagene blir gode :D

Jeg tenker at det er kaldt :( men ikke kaldt nok til at jeg gidder å gjøre noe med det :p

Lurer på om jeg skal ringe gaten min og be han sjekke mailen sin. Venter på svar, men usikker på om han har sett mailen i det hele tatt...

Jeg tenker....burde ta ut kles vaska og støvsuge her.. så har jeg i alle fall gjort litt før jeg skal på jobb, Og spise en gang eller to..Kanskje ?

Om jeg skal høre på fornuften eller gå etter lysten ;)

Alt. Samtidig. :P

Jeg tenker på at jeg sparker kollegaen min (fysisk. Sparker. Vi sitter over hverandre akkurat nå, og føttene havner overalt under disse bordene :p).
Og at jeg har ei plagsom kvise på halsen. Og at visdomstanna er litt plagsom. Samt at jeg lurer på om jeg blir gravid DENNE gang.

Fremtiden min er usikker i forhold til sykdom og jobb, tenker masse på den og hvordan det blir i fremtiden.
Hadde man bare kunnet sett inn i fremtiden for å få svar :)
Det er en fryktelig ubehagelig følelse :( Håper det ordner seg for deg. :)

Jeg tenker på hvor mye jeg har å rydde før vi reiser :o

Funderer på hvordan jeg kan flytte en sovende baby fra brystet og til et mer egnet sted, så jeg kan ta meg en etterlengtet kopp kruttkaffe :rolleyes:

Back
Topp