Hva tenker du på?

Tenker på om lille ikke snart er mett, føles ut som jeg har ammet nå siden 6 idag tidlig :p

Tenker at det var litt for kaldt å sitte ute i solveggen med bare en tynn ulltrøye på :P

Hvordan skal jeg klare å få mini til å sove uten å måtte sitte i døra

Det er en fryktelig ubehagelig følelse :( Håper det ordner seg for deg. :)

Jeg tenker på hvor mye jeg har å rydde før vi reiser :o

Det ordner seg vel alltid tenker jeg, men på veien dit blir det mye grublerier :p
Kjenner det i magen at jeg grubler mye på dette, så må prøve å legge det litt bort :)

Hvor skal dere reise? Er det ferie?
Hadde virkelig trengt en ferie nå :D

Ja, altså jeg kunne lett sprunget rundt og handlet, men å se pengene flagre avgårde er ikke like gøy. :P

Det hadde vært fint å kunne bruke masse penger, og at det etterpå kom en god ånd og refunderte pengene fordi du fortjente det ^^

Det hadde vært fint å kunne bruke masse penger, og at det etterpå kom en god ånd og refunderte pengene fordi du fortjente det ^^

Det hadde vært fint! Alle pengene mine går jo til å brødfø oss alle og ting til barna. Veldig lite av pengene går til MEG. :P Måtte svi av 600 på diesel og idag.

Det ordner seg vel alltid tenker jeg, men på veien dit blir det mye grublerier :p
Kjenner det i magen at jeg grubler mye på dette, så må prøve å legge det litt bort :)

Hvor skal dere reise? Er det ferie?
Hadde virkelig trengt en ferie nå :D
Vi reiser til London :) Bodde der da jeg studerte og traff mannen der. Vår eldste er født der, så er alltid kos å være tilbake i den byen. Blir en kort ferie :)

At det blir deilig med en ny dag i morgen

Back
Topp