Skravletråd Lag Bringebær

Aaah, crap, jeg har sett feil på dato og skal ikke ha tre timer trening i morgen på høyt og lavt. Men har fortsatt to timer cheer da =) Vurderer å kjøpe meg fitbit. Er det flere som har?

Jeg har. Om du kjøper den så kan du jo legge meg til på vennelisten ☺

Det skal jeg gjøre. Hvilken har du? Er du fornøyd?
Jeg har Charge. Veldig fornøyd. Appen er brukervennlig, armbåndet er ikke ubehagelig på, viser meg det jeg trenger, og jeg får konkurrere mot andre som har fitbit. Eneste problemet jeg har med fitbit er at selve armbåndet ble ødelagt etter et halvt år. Ikke elektronikken, bare selve "stoffet". Men jeg fikk byttet det inn uten problemer. Jeg var visst ikke den første med det problemet.
Selve appen passer meg utmerket. Fine farger (jeg blir lett påvirket av farger), lett å forstå.

Lang dag på jobb, skal jobbe til 19.30. Kjenpetrøtt, så var en utfordring å stå imot sjokoladen i kantina.. Vet vi får kake etterpå da, så spørs hvor sterk viljestyrken er da. Har hatt lite sukkersug de siste ukene, men tydelig at det kommer når jeg er trøtt!

Nettopp kommet hjem fra mine foreldre, der det har vært fristelse på fristelse. Det har gått kjempebra der, men med en gang jeg kom inn døra her hjemme så fikk jeg enormt søtsug :O Ikke bra! Jeg skal klare å holde ut dagen, pga bonusen, men dette blir hardt framover :(

Holdt meg unna snop, og brus ikke minst! Får ikke bonusen da, søndag er alltid kosedag hos oss... Men ukedagene uten er foreløpig godt nok for meg :) og enda har vi sjokolade i kjøleskapet! Nå er det bare å huske at jeg må veie meg imorgen tidlig :)

Dere er flinke som går ned så mye :D Jeg vet jeg er heldig om jeg klarer noen gram, men vært også mye å sette seg inn i.
Er fornøyd at jeg har klart å komme inn i så utrolig gode rutiner, uansett hvordan det går :)
Jeg er fornøyd med min innsats siden jeg egentlig hater trening. Så treningen skal fortsette. Har et mål å nå.
I tillegg etter motivasjon fra dere så spiser jeg mindre og mindre porsjoner, og ofte :D

Kjenner jeg gruer meg SKIKKELIG til veiing i morgen!! har på følelsen at jeg ikke har gått ned...

Nettopp kommet hjem fra mine foreldre, der det har vært fristelse på fristelse. Det har gått kjempebra der, men med en gang jeg kom inn døra her hjemme så fikk jeg enormt søtsug :O Ikke bra! Jeg skal klare å holde ut dagen, pga bonusen, men dette blir hardt framover :(
Så utrolig flink du har vært <3
Ikke bare bare å motstå fristelse på fristelse.. Har vært med familie i dag selv. Det ble lagt frem masse godsaker, men heldigvis klarte jeg også å motstå det!

Jeg heier på deg og på oss! Selv om dette blir vanskelig fremover skal vi klare det! :) Vi må prøve å ta en dag av gangen og juble høyt for hver dag vi gjør det bra :) <3

Har fått trent godt denne uken, men er spent på veiing i morgen. Siden jeg var med hele forrige krig, begynner det å bli tungt. Håper alle på vårt lag får være med videre iallefall!

Holdt meg unna snop, og brus ikke minst! Får ikke bonusen da, søndag er alltid kosedag hos oss... Men ukedagene uten er foreløpig godt nok for meg :) og enda har vi sjokolade i kjøleskapet! Nå er det bare å huske at jeg må veie meg imorgen tidlig :)
Søndag er som regel kosedag hos oss også.. Vi pleier samles nesten hver søndag, hele familien, på søndagsmiddag og kaffe. Men skal prøve mitt beste og motstå kaffekosen fremover... :P

Spent på veiing i morra, var 0,4 ned i dag tidlig meen 12 timers dag på jobb +kake (jeg orka ikke stå imot) + litt småspising av nøtter i kveld.. Vi får se!

Har ikke blitt så mye poeng på utfordringen denne uka heller, men jeg kommer kanskje sterkere tilbake.

Juhuuu ;) heldigvis gikk jeg ned 1 kg!! Det er i målet i gjennomsnitt i uka, så sier meg fornøyd med det :)

Lillerypa - vi ligger bra likt :P både i vekt og vektnedgang :P hehe... var det første runden din, eller var du med sist også?

Kjente jeg var veldig nervøs for å veie meg i dag siden jeg har slitt med vekta siden vi begynte, men endelig begynner jeg se litt resultater. Klarte ned 0,6 kg og det er jeg superfornøyd med :D
Kan også se at jeg har klart å endre kostholdet, for magen blir ikke lengre oppblåst når jeg spiser mat :)

Håper alle dere andre også blir fornøyd med resultatet dere får :)
Stå på jenter

Kjente jeg var veldig nervøs for å veie meg i dag siden jeg har slitt med vekta siden vi begynte, men endelig begynner jeg se litt resultater. Klarte ned 0,6 kg og det er jeg superfornøyd med :D
Kan også se at jeg har klart å endre kostholdet, for magen blir ikke lengre oppblåst når jeg spiser mat :)

Stå på jenter

Har du skrevet inn prosenten din? så du ikke hadde det sist - hvis ikke så må du huske det ;)
Kjempebra jobba!! Slitt med vekta siden vi startet? hvordan da? veid deg mye iløpet av uka da?

Har du skrevet inn prosenten din? så du ikke hadde det sist - hvis ikke så må du huske det ;)
Kjempebra jobba!! Slitt med vekta siden vi startet? hvordan da? veid deg mye iløpet av uka da?

Fikk skrevet den inn, måtte bare huske hvordan jeg regnet den ut og det tok tid :P
Slitt med vekta ja, måtte kutte ut ekstremt mye mat for å klare å gå ned. Og ikke minst så må jeg trene iallfall halvannen time om dagen om jeg skal klare det. Men nå har jeg motivasjon siden jeg ser det faktisk virker :D
Ikke veid meg mye, men den ene dagen jeg gjorde det så viste vekta opp en 0,5 kg

Stå på jenter

Ser nå at du har endret, men prosenten stemmer vel ikke? husk også 4 desimaler.
Men slik jeg forsto reglene så skal vi ta vektreduksjonen delt på forrige ukes vekt x 100?
Hvis din stemmer så stemmer nok ikke min utregning, så greit å finne ut hvem som har regnet rett :P

Back
Topp