Skravletråd Lag Bringebær

Tror nok tolkningen av trenig varierer litt.... Jeg klarer hvertfall ikke å trene i 3 timer... De som er i permisjon har jo også fordelen av å ha fri hele dagen, men er vel noen på vårt lag også som er i permisjon :) hovedpoenget er uansett ikke å vinne utfordringene, men å gå ned i vekt :)

Jeg er så enig!! 3 timer høres mye ut!
Jeg er i permisjon men bør vel ha noe samspill med barnet også :p
 
Tror nok tolkningen av trenig varierer litt.... Jeg klarer hvertfall ikke å trene i 3 timer... De som er i permisjon har jo også fordelen av å ha fri hele dagen, men er vel noen på vårt lag også som er i permisjon :) hovedpoenget er uansett ikke å vinne utfordringene, men å gå ned i vekt :)

Vil vinnerlagets bonus ha mye påvirkning på hvem som vinner veiingen den uken?
Personlig så får jeg ikke logget 3 timer uansett hva jeg gjør, men jeg holder meg unna godis og jeg skal få til 20 min trening hver dag slik at jeg får ukesbonusen på de to. Håper at jeg også får bidratt godt på veiingen på fredag.

Nei, det viktigste er ikke å vinne utfordringer, men jeg vet at jeg trenger den støtten denne krigen er for å lykkes. Og det gjelder vel flere her.
 
Vil vinnerlagets bonus ha mye påvirkning på hvem som vinner veiingen den uken?
Personlig så får jeg ikke logget 3 timer uansett hva jeg gjør, men jeg holder meg unna godis og jeg skal få til 20 min trening hver dag slik at jeg får ukesbonusen på de to. Håper at jeg også får bidratt godt på veiingen på fredag.

Nei, det viktigste er ikke å vinne utfordringer, men jeg vet at jeg trenger den støtten denne krigen er for å lykkes. Og det gjelder vel flere her.

Hvis det er to lag som står likt, så kan jo det laget som vinner utfordringen gå av med seieren, pga de 0,5 kg de får ekstra...
 
Hvis det er to lag som står likt, så kan jo det laget som vinner utfordringen gå av med seieren, pga de 0,5 kg de får ekstra...

Da får vi bare håpe at alle er ærlige når de rapporter sine poeng da. Jeg har ingen grunn til å tro noe annet.
 
Jeg er skikkelig slapp og trøtt i dag.
Noen tips til hva man kan spise eller drikke? Eller er det best å gå en tur? Hva funker best for dere?
 
Hei jenter
Kjenner jeg blir frustrert her.
Pga frustrasjon så klarte e å spise godteri i kveld.
Hadde håpet å gå ned minst en kg siden jeg har trent bra, gått turer og drukket masse vann, og virkelig kuttet sinnsykt ned på godteri. Klarer nå å holde meg unna godis lengre enn e har klart noen gang.
Men tingen er at e har gått opp 0.5 kg...
Er dette normalt?
Kjenner jeg ikke blir motivert av å gå opp enda jeg jobber hardt for å bli kvitt kg
 
Hei jenter
Kjenner jeg blir frustrert her.
Pga frustrasjon så klarte e å spise godteri i kveld.
Hadde håpet å gå ned minst en kg siden jeg har trent bra, gått turer og drukket masse vann, og virkelig kuttet sinnsykt ned på godteri. Klarer nå å holde meg unna godis lengre enn e har klart noen gang.
Men tingen er at e har gått opp 0.5 kg...
Er dette normalt?
Kjenner jeg ikke blir motivert av å gå opp enda jeg jobber hardt for å bli kvitt kg
Kan det være muskler? Når veide du deg sist?
 
Veide meg i dag morges. Det første e gjør om morgenen. Da var jeg gått fra 99 til 99.5

Håper muskler siden jeg er litt trent fra før.
Kanskje begynne å måle me?
Ja, begynn og mål deg! Men du har jo vært kjempeflink! =D
 
Okey, da stryker jeg smoothie som mellommåtid, for her gikk jeg opp i vekt. Hrmpf. Jaja.

Leste en gammel slankeagbok fra 2008, da jeg gikk på lavkarbo nettopp for å slanke meg. Spiste mye rart da, så får hente litt inspirasjon derfra. Men så gikk jeg også myyyyye tur i den varmeste sommeren jeg har opplevd. Gikk ned en kilo i uka på den tiden. Akk, å være ung og sprek.
 
Veide meg i dag morges. Det første e gjør om morgenen. Da var jeg gått fra 99 til 99.5

Håper muskler siden jeg er litt trent fra før.
Kanskje begynne å måle me?

Når man prøver å gå ned så er det lurt å bare veie seg 1 gang i uken altså! Særlig kvinnekroppen kan gå opp og ned litt hver dag ;) Hva spiste du til middag i går f.eks.? Det kan ha stor innvirkning på vekta idag!
 
Når man prøver å gå ned så er det lurt å bare veie seg 1 gang i uken altså! Særlig kvinnekroppen kan gå opp og ned litt hver dag ;) Hva spiste du til middag i går f.eks.? Det kan ha stor innvirkning på vekta idag!
Signerer denne.

En fast dag i uka, rett etter at man har stått opp og vært på do. Kliss naken. Helst en fredag om man gjør som så mange gjør og koser seg i helgen.
 
Jeg er skikkelig slapp og trøtt i dag.
Noen tips til hva man kan spise eller drikke? Eller er det best å gå en tur? Hva funker best for dere?

Når jeg er trøtt drikker jeg gjerne en kopp kaffe eller en kopp varmt sitron vann :) Putter da saften av en hel sitron i vannet :) det pleier å gi meg en boost ;)
 
Åå Gud så støl jeg er!!! I går var en veldig aktiv dag.. Første styrketreningsøkt etter fødsel ble blant annet utført i går.. Jeg er helt "ødelagt" i dag kjenner jeg :p

Det går overraskende bra å holde seg unna godterier og søtsaker. Er ganske stolt over å ikke ha spist noe snop, med unntak av når det har vært noen slags begivenhet (bursdags ol).

Jeg følger en diett og det går forsåvidt også veldig bra.. Er sjeldent sulten!

Håper virkelig vekta viser resultater denne uka!!

Ønsker alle en riktig fin og sunn dag :D
 
Åå Gud så støl jeg er!!! I går var en veldig aktiv dag.. Første styrketreningsøkt etter fødsel ble blant annet utført i går.. Jeg er helt "ødelagt" i dag kjenner jeg :p

Det går overraskende bra å holde seg unna godterier og søtsaker. Er ganske stolt over å ikke ha spist noe snop, med unntak av når det har vært noen slags begivenhet (bursdags ol).

Jeg følger en diett og det går forsåvidt også veldig bra.. Er sjeldent sulten!

Håper virkelig vekta viser resultater denne uka!!

Ønsker alle en riktig fin og sunn dag :D
Thihi, det blir verre i morgen ^^
Jeg liker å være støl jeg, da vet man at man har gjort et godt stykke arbeid. Så godt jobbet ☺
 
Back
Topp