Skravletråd Lag Bringebær

Har ikke testet allevo, men nutrilett en gang i tiden. Greie smaker når man blir vant til konsistensen, gikk ned i vekt, men var mye sulten og vekten kom tilbake så fort jeg begynte å spise vanlig igjen.

Her går det superflott. Har fått trent lite pga. motbydelig vær, men har klart å spise noenlunde bra (bortsett fra den pokkers kaka svigermor bakte, den var bare såååå god, klarte ikke å la vær) og har gått ned ett kilo alt. Nå går jeg jo alltid ned mye til å begynne med hver gang jeg prøver å legge om livsstilen, så det stagnerer nok litt mer om en uke eller to, men gøy å se at det jeg gjør virker. I dag blir det langtrilling, for været er strålende, og mini nekter ellers å sove mye på dagen og blir alt for overtrøtt :p
 
Da får vi bare håpe at alle er ærlige når de rapporter sine poeng da. Jeg har ingen grunn til å tro noe annet.
Jeg tror det er en fitbit challenge gående, isåfall så kan de se hverandres sine resultater, og dermed blir det umulig å jukse =)
 
Fortsatt klart å holde meg unna godteri, og har kjøpt inn ost og skinke som jeg smelter sammen i mikroen og bruker som mellommåltid. Så da får jeg i meg bra med fett =)

Trening går det egentlig ganske greit med. Jeg har ikke tenkt over at jeg klatrer en gang i uka, da jeg stort sett sikrer barna mine, men dette er en ganke tung jobb. I tillegg er jeg aktiv cheertener, der jeg både er med og stunter, og turner. Har både oppvarming, styrke og tøying, så da tells jo dette. I morgen skal jeg på høyt og lavt i tre timer, så da får jeg inn noen tall jeg også.

Til helgen blir det kanskje svømming =)
 
Endelig er jeg inne igjen! Babyverden appen lot meg ikke logge inn! :\

Idag har vært en aktiv dag dere!
9 km powerwalk er unnagjort :D Wohoo!! :D
 
Pokker, glemte meg fullstendig og spiste Grete roede kokosbolle, da røyk bonusen på snop. Spiser egentlig ikke snop, så det var idiotisk! Og irriterende... Skal trene i kveld da, men blir jo 50 poeng mindre :(
 
Pokker, glemte meg fullstendig og spiste Grete roede kokosbolle, da røyk bonusen på snop. Spiser egentlig ikke snop, så det var idiotisk! Og irriterende... Skal trene i kveld da, men blir jo 50 poeng mindre :(
Fort gjort å glemme seg! Dette er jo tross alt første uka vår! Mye å sette seg inn i!! :D <3
Jeg var ikke helt klar over at man fikk bonuser jeg.. :/

Jeg tenker det viktigste er at vi gjør vårt aller beste for å gå ned i vekt denne uka :) Så kommer vi sterkere tilbake i neste ukes utfordring ;)
 
Kjenner jeg er nervøs nå. Når dere rapporter om 1 kg ned allerede :O
I morgen blir det en del aktivitet, håper å kunne logge fine poeng da ☺
 
Fikk totalt sammenbrudd i går, fordi jeg var så sliten og plutselig kom på alt jeg savnet og gjøre samtidig som jeg ble kjempeirritert på at gubben støtt dro rundt akkurat som før. Resulterte i en god samtale med min kjære, hvor han fant ut at han skal prøve å bli flinkere til å hjelpe meg så jeg ikke er den eneste som sitter med Miika på fanget hele dagen. Det vil si at jeg for første gang på et halvår skal ut og kjøre med bikkjene i kveld. Da får jeg kjørt meg når jeg må hjelpe til i motbakkene (de er det mange av her!) Guri malla som jeg gleder meg. I tillegg har jeg alt klokka 69 svette minutter med barnevogntrilling i motbakke og bæring av tunge skittentøyskurver opp og ned trappa :p Wiii :D
 
Kjenner jeg er nervøs nå. Når dere rapporter om 1 kg ned allerede :O
I morgen blir det en del aktivitet, håper å kunne logge fine poeng da ☺

Er nervøs selv! Gikk opp sist uke. Men er ikke helt sikker på om det egentlig stemmer da, siden jeg hadde forholdt meg til så mange forskjellige vekter! Nå har forholder jeg meg kun til egen vekt fremover!
Jeg gir og har gitt full innsats denne uken!! Håper og ber på bra resultatet på vekta på fredag...

Hva skal du imorgen ? :D
 
Fikk totalt sammenbrudd i går, fordi jeg var så sliten og plutselig kom på alt jeg savnet og gjøre samtidig som jeg ble kjempeirritert på at gubben støtt dro rundt akkurat som før. Resulterte i en god samtale med min kjære, hvor han fant ut at han skal prøve å bli flinkere til å hjelpe meg så jeg ikke er den eneste som sitter med Miika på fanget hele dagen. Det vil si at jeg for første gang på et halvår skal ut og kjøre med bikkjene i kveld. Da får jeg kjørt meg når jeg må hjelpe til i motbakkene (de er det mange av her!) Guri malla som jeg gleder meg. I tillegg har jeg alt klokka 69 svette minutter med barnevogntrilling i motbakke og bæring av tunge skittentøyskurver opp og ned trappa :p Wiii :D

Den samtalen hadde jeg med min kjære forleden også! Det hjalp veldig å få snakket ut om hvordan jeg følte ting var! Lykke til med bikkje kjøring ;)
 
Lifesum; "Du har spist nok. Prøv å spis mer eller spis noe annet" ...... Logisk det vel?
 
Er nervøs selv! Gikk opp sist uke. Men er ikke helt sikker på om det egentlig stemmer da, siden jeg hadde forholdt meg til så mange forskjellige vekter! Nå har forholder jeg meg kun til egen vekt fremover!
Jeg gir og har gitt full innsats denne uken!! Håper og ber på bra resultatet på vekta på fredag...

Hva skal du imorgen ? :D

Tur. Vi får vel i ca 2 timer vil jeg tro. Og så skal jeg egentlig svømme, men har ingen badedrakt tilgjengelig så det spøker litt for svømmingen :(
 
Hva er det dere damer liker å trene!?
Har dere lagt opp noe slags treningsprogram?

Jeg prøver å få til å trene fire dager i uken. To økter med styrketrening i stua og to økter med kondisjonstrening (som regel power trillewalk i oppoverbakker OL.) jeg har bestilt meg et hoppetau så regner med å hoppe en del tau fremover også ;)

Når snupp blir litt eldre har jeg planer om å begynne på'n igjen med dans ;)
 
Usj... Kjenner jeg blir stresset av all den treningen dere bedriver :p Men jeg vet veldig godt at det ikke fungerer på meg å starte med for mye på EN gang... så her er det kosten som er hovedpoenget... Det som stresser meg er naturligvis at dere andre raaaser ned i vekt mens jeg går jevnt og trutt ned...
 
Aaah, crap, jeg har sett feil på dato og skal ikke ha tre timer trening i morgen på høyt og lavt. Men har fortsatt to timer cheer da =) Vurderer å kjøpe meg fitbit. Er det flere som har?
 
Back
Topp