Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, det hørtes søtt ut, nesten så en fikk lyst til å prøve for å få se babyenDersom man gjør det får man opp feilmeldingen "Oi... Her skjedde det noe galt" og blide av en veldig søt baby

Skal krysse fingrene for at det er klart jeg ogsåJa,men de er heldigvis effektive de snekkernehåper fortsatt på ferdig hus til 17 mai
![]()
Halsbrann er noe herk, her tar jeg nexium hver morgen og da klarer jeg med faktisk til neste morgen.
Jeg må tidvis bruke krykker,kan det være noe for deg?
Takk snuppaSkal krysse fingrene for at det er klart jeg også
Klarer meg enn så lenge med samarinmen ikke alltid det fungerer like godt lengre
![]()
Enn så lenge så tror jeg at jeg klarer meg uten krykker, men har i bakhodet at det kan bli nødvendig om det blir enda verre
Ligger 2,5 uker bak degTakk snuppa
Vi får håpe det ikke forverrer seg noe mer hos noen av oss, heldigvis ikke så lenge igjen,jeg er 29 uker i dag![]()
Ja,håper detLigger 2,5 uker bak degsatser på at det holder seg i sjakk
![]()
De kom i uke 36, så gikk egentlig ganske lengeJa,håper det
Du har tvilling-gutter fra før? De kom vel før termin?
HeheDe kom i uke 36, så gikk egentlig ganske lengeble satt i gang. Kunne sikkert gått lengre
![]()
Veldig! Spesielt siden jeg fant ut jeg var gravid med guttene i uke 11 og denne gangen fant jeg ut i uke 4Hehe![]()
Blir rart for deg nå da, og gå gravid lengre?
Hehe, håper det ikke blir for langdrygtVeldig! Spesielt siden jeg fant ut jeg var gravid med guttene i uke 11 og denne gangen fant jeg ut i uke 4laaaaaangt svangerskap
![]()
Liker ikke appen jegJeg bruker nettleser på pc. Men på mobilen synes jeg appen er langt å foretrekke.
Men der får jeg ikke logge inn i dag.
Nei ser ikke hva som er tungvindt med den jeg daDen er ikke så tungvint om man først bruker den synes jeg![]()
God morgen![]()
Jva er tungvindt med det?Er jo så tungvint jo![]()
Kos deg på jobb søtaJeg gjør en gjesteopptreden på jobb i dag, pga mye sykdom blant mine kolleger er jeg innom noen timer og tar telefonen, godt å komme seg ut litt![]()
Ferdig på jobb,tenkte jeg skulle hjem å male litt,men her går snekkerne inn og ut, så da drar jeg på besøk til en kollega istedenfor, hun har ei lita jente på 9 dager ♡