Skravletråd April

Jeg gjør en gjesteopptreden på jobb i dag, pga mye sykdom blant mine kolleger er jeg innom noen timer og tar telefonen, godt å komme seg ut litt :)

hei :)
er ikke så mye skravling fra meg. mannen er jo hjemme og nå trenger han meg 110% :Heartred
skal møte bestevenninnen min idag. har ikke møtt noen venner siden svigermor døde, men siden mannen skal ut så drar jeg ut. var grusomt å være hjemme alene. kjente veldig på det....
så da drar jeg ut sammen med han og møter henne etter hvert. N reagerer på vårt humør ved å skal ha oftere kos og henne gråter hver dag jeg leverer henne i bhg :( det er sårt...

så får vi se hva legen sier ang meg og begravelsen da. kroppen min klarer ikke slappe av det merkes godt

håper dere får en fin dag :)
skal prøve så godt jeg kan å kose meg, men det er utrolig tøft om dagen for det om :/

Endelig kom jeg inn på appen :D
Det var forkjølelse som traff meg i går! Merker at det er en tung dag idag. Sitter å venter på at J skal bli trøtt :p så langt ser det ikke så lovende ut :p

Da er det min tur til å kjøre langt i bil. Håper bare lillemor tåler langtur. Ho sover nå da:)

Ja,men de er heldigvis effektive de snekkerne :) håper fortsatt på ferdig hus til 17 mai :)

Halsbrann er noe herk, her tar jeg nexium hver morgen og da klarer jeg med faktisk til neste morgen.
Jeg må tidvis bruke krykker,kan det være noe for deg?
Skal krysse fingrene for at det er klart jeg også :D

Klarer meg enn så lenge med samarin :) men ikke alltid det fungerer like godt lengre :P
Enn så lenge så tror jeg at jeg klarer meg uten krykker, men har i bakhodet at det kan bli nødvendig om det blir enda verre

Skal krysse fingrene for at det er klart jeg også :D

Klarer meg enn så lenge med samarin :) men ikke alltid det fungerer like godt lengre :P
Enn så lenge så tror jeg at jeg klarer meg uten krykker, men har i bakhodet at det kan bli nødvendig om det blir enda verre
Takk snuppa :)

Vi får håpe det ikke forverrer seg noe mer hos noen av oss, heldigvis ikke så lenge igjen,jeg er 29 uker i dag :D

Takk snuppa :)

Vi får håpe det ikke forverrer seg noe mer hos noen av oss, heldigvis ikke så lenge igjen,jeg er 29 uker i dag :D
Ligger 2,5 uker bak deg :P satser på at det holder seg i sjakk :)

Hehe :)
Blir rart for deg nå da, og gå gravid lengre?
Veldig! Spesielt siden jeg fant ut jeg var gravid med guttene i uke 11 og denne gangen fant jeg ut i uke 4 :P laaaaaangt svangerskap ;)

Ferdig på jobb,tenkte jeg skulle hjem å male litt,men her går snekkerne inn og ut, så da drar jeg på besøk til en kollega istedenfor, hun har ei lita jente på 9 dager ♡

Back
Topp