Er jo så tungvint joEr det så få som bruker bv i nettleser??er super stille på hele forumet jo
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo så tungvint joEr det så få som bruker bv i nettleser??er super stille på hele forumet jo
![]()
Jeg bruker nettleser nå, men foretrekker klart appen....Er det så få som bruker bv i nettleser??er super stille på hele forumet jo
![]()
bilen er i orden. Var bare oljen som var blitt for tynn.Hehebra vi feirer snuppa
Hvordan er det med bilen foresten?
NeidaEr jo så tungvint jo![]()
TakkHer er linken til oppskriften jeg bruker. I min mening kunne det vært mer sitron, er kjempegodt når den blir litt syrlig og frisk, men der kan du jo bare smake deg frem
https://www.trinegrung.no/2012/10/30/verdens-beste-gulrotsuppe/
Da er vi toJeg bruker nettleser nå, men foretrekker klart appen....
Så bra! Da regner jeg med at det ble en billigere affære enn først antatt?bilen er i orden. Var bare oljen som var blitt for tynn.
Da er vi 3Da er vi to![]()
kosta ca 2900 kr med dekkskift. Så absolutt ikke illeSå bra! Da regner jeg med at det ble en billigere affære enn først antatt?
Joda, jeg har det greit. Samme som alltid, svimmel, vondt bekken og masse neseblod litt mindre oppkast daNeida![]()
Hvordan går det med seg snuppa?nærmer husprosjektet seg en ende?
![]()
Oi. Vart en stund daser for meg disse mennene som jobber på spreng for at vi skal kunne skravle
![]()
Er det så få som bruker bv i nettleser??er super stille på hele forumet jo
![]()
Bekkenet verker skikkelig. Kan ikke gå ordentligJoda, jeg har det greit. Samme som alltid, svimmel, vondt bekken og masse neseblod litt mindre oppkast dahvordan er det med deg?
Næsj, har stått på stedet hvil i litt over en uke, siden snekkerne hadde et annet prosjekt de skulle gjøre ferdig. Men kjøkkenet er snart ferdig,kun finjustering igjen, og Øyen da men den må settes fast helt til slutt. Snekkerne er på visitt i dag da, tror de holder på med gulvet på badet som uheldigvis måtte byttes helt ut, noe som ikke var planen. Eller der var jo planen å bytte gulvet, men ikke det orginale tregulvet. Litt kjedelig merarbeid..
Ja da har de nok å gjøre på regner jeg med!Ja ikke sant! Problemet gjelder for hele Sandviks og babyverden, alle våre sider, innlogginger og apper. Så dette var litt omfattende..
Såpass ja! Ikke rart det er stillere enn vanlig daCa 60% av våre daglige brukere vil jeg tippe.. som bruker mobil enhet..
Det er brakosta ca 2900 kr med dekkskift. Så absolutt ikke ille![]()
Jaja, da får man gjort noe fornuftig i det minsteJa ikke sant! Problemet gjelder for hele Sandviks og babyverden, alle våre sider, innlogginger og apper. Så dette var litt omfattende..
Ja,men de er heldigvis effektive de snekkerneBekkenet verker skikkelig. Kan ikke gå ordentligmen utenom det har jeg kun halsbrann nå så sier meg fornøyd
Kjedelig når det blir mer arbeid enn forventet![]()
Dersom man gjør det får man opp feilmeldingen "Oi... Her skjedde det noe galt" og blide av en veldig søt babyHei alle sammen! En av våre underleverandører har problemer med datalinjene sine i dag, og derfor er det ikke mulig å logge seg på forum, apper eller min side nå. Vi håper dette løser seg raskt. Tommel opp for gutta som jobber på spreng for å fikse feilen!
IKKE klikk på glemt passord.