Skravletråd April

Neida :p ;)
Hvordan går det med seg snuppa? :D nærmer husprosjektet seg en ende? :)
Joda, jeg har det greit. Samme som alltid, svimmel, vondt bekken og masse neseblod litt mindre oppkast da :) hvordan er det med deg? :)

Næsj, har stått på stedet hvil i litt over en uke, siden snekkerne hadde et annet prosjekt de skulle gjøre ferdig. Men kjøkkenet er snart ferdig,kun finjustering igjen, og Øyen da men den må settes fast helt til slutt. Snekkerne er på visitt i dag da, tror de holder på med gulvet på badet som uheldigvis måtte byttes helt ut, noe som ikke var planen. Eller der var jo planen å bytte gulvet, men ikke det orginale tregulvet. Litt kjedelig merarbeid..

Joda, jeg har det greit. Samme som alltid, svimmel, vondt bekken og masse neseblod litt mindre oppkast da :) hvordan er det med deg? :)

Næsj, har stått på stedet hvil i litt over en uke, siden snekkerne hadde et annet prosjekt de skulle gjøre ferdig. Men kjøkkenet er snart ferdig,kun finjustering igjen, og Øyen da men den må settes fast helt til slutt. Snekkerne er på visitt i dag da, tror de holder på med gulvet på badet som uheldigvis måtte byttes helt ut, noe som ikke var planen. Eller der var jo planen å bytte gulvet, men ikke det orginale tregulvet. Litt kjedelig merarbeid..
Bekkenet verker skikkelig. Kan ikke gå ordentlig :P men utenom det har jeg kun halsbrann nå så sier meg fornøyd ;)

Kjedelig når det blir mer arbeid enn forventet :confused:

Bekkenet verker skikkelig. Kan ikke gå ordentlig :p men utenom det har jeg kun halsbrann nå så sier meg fornøyd ;)

Kjedelig når det blir mer arbeid enn forventet :confused:
Ja,men de er heldigvis effektive de snekkerne :) håper fortsatt på ferdig hus til 17 mai :)

Halsbrann er noe herk, her tar jeg nexium hver morgen og da klarer jeg med faktisk til neste morgen.
Jeg må tidvis bruke krykker,kan det være noe for deg?

Hei alle sammen! En av våre underleverandører har problemer med datalinjene sine i dag, og derfor er det ikke mulig å logge seg på forum, apper eller min side nå. Vi håper dette løser seg raskt. Tommel opp for gutta som jobber på spreng for å fikse feilen!

IKKE klikk på glemt passord.
Dersom man gjør det får man opp feilmeldingen "Oi... Her skjedde det noe galt" og blide av en veldig søt baby

Back
Topp