HelloHei dere! Hva driver dere med idag?
Vært på jobb her...hentet barn, spist middag, gjort lekser, badet barn og lagt barn
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HelloHei dere! Hva driver dere med idag?
Høres ut som min dag det derHello
Vært på jobb her...hentet barn, spist middag, gjort lekser, badet barn og lagt barn
Du da?
Deilig at du får litt god hvile innimellom all malingenSkulle ta med en liten dupp etter å ha levert tuppa, ble 2,5 time detjeg trengte det vel.
Nå spiser jeg sen lunch, og skal straks male litt før jeg skal dusje og hente tuppa![]()
Tja...rundt 25000 kanskje?Hvor mange innlegg tror dere vi klarer å få på denne tråden før mai?vi har jo allerede passert mars sitt antall
![]()
Har du hatt en fin dag?Tusen takk![]()
Haha, ja det tror du nokTja 35.000 klarer dere nok![]()
Jippi, jeg kommerWoho lokale coop har jordbær til 20 kr for en kg, og mannen har bursdag imorgen så han får nok med seg en Pavlova på jobben![]()
Vært på jobb, fått ny mobil, hentet ungene, laget middag, spist, blitt sukkerhøy av kake.....Har du hatt en fin dag?![]()
Takk, håper jeg ogsåHåper du snart finner noe![]()
Ble du ren?Må vel hoppe i dusjen..
Vel... våknet 06, opp 0630 og stelt to barn, levert storebror, handla, rydda og tørka støv, hadd snekkern her, henta storebror, gjort lekser, lagd middag, spilt spill, lagt barnHello
Du da?
Det gjorde detHåper det smaker![]()
Vi hadde kjøttkaker, poteter, brun saus og gulrøtterDet gjorde detHva har du hatt til middag idag?
Kan fort bli sånn jaVært på jobb, fått ny mobil, hentet ungene, laget middag, spist, blitt sukkerhøy av kake.....
Ja, har egentlig det![]()
Her bar det om nett og aldersgrenserJeg skal også på foreldremøte.
Foredrag med Anne Nilsen. Om grensesetting
Kjempeflott dagHelt ok
Du da?
Høres oppnåelig utTja...rundt 25000 kanskje?![]()
Haha ja ikke santHaha, godt hun passer på!![]()