Tja 35.000 klarer dere nokHvor mange innlegg tror dere vi klarer å få på denne tråden før mai?vi har jo allerede passert mars sitt antall
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja 35.000 klarer dere nokHvor mange innlegg tror dere vi klarer å få på denne tråden før mai?vi har jo allerede passert mars sitt antall
![]()
Jepp, men hadde nok fått den selv om jeg ikke hadde hatt bursdag.Så fin bursdagsgave da![]()
Alltid godt i begynnelsen når en ting avløser den andreJeg har ikke sovet hele helgen omtrent.. husker at det å ha spedbarn ikke gir mer søvn,men gleder meg i det minste til å ikke ha vondt når jeg egentlig skal sove![]()
Ja det er viktig å haDet har jegmå bare sørge for å ha påfyll av såpevann
![]()
Haha gjenstår å seRart at det er sånn denne gangen, men kan hende du glemmer det fort etter fødsel![]()
Håper du snart finner noeJeg leter fortsatt
Takk for tips!
Da får du jaggu være med du ogTja 35.000 klarer dere nok![]()
Var skummelt ja. De er store de dyraHuff skummelt! Og en ting er panseret, en annen ting når de kommer inn i bilen!!!
Nei viktig å ha respekt for at det kan komme store dyr i veien!
Vi får satse på at det ville blitt hyggelig uansettHehe, en sjanse jeg ikke tør og ta
Skal jeg få besøk av alle så vil jeg at det skal være et hygge besøk![]()
Men det kan man jo lage selv xDJa det er viktig å ha![]()
Etter en dupp på 2,5 timer såHørtes ut som du har vært produktiv da, kos deg med dusj![]()
Fikk du den av mannen og barna? Hva hadde du fra før?Jepp, men hadde nok fått den selv om jeg ikke hadde hatt bursdag.
Den gamle var ved å dø
Det er bare kenguru som har lov til detMå vel hoppe i dusjen..
He he i knowDet er bare kenguru som har lov til det
Lov å håpeAlltid godt i begynnelsen når en ting avløser den andreog hvem vet kan hende du får den sovebabyen
![]()