Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braKontroll med mellomste i dag. Alt bra og er som hun skal. Faller sakte men sikkert på kurvene da. Men samtidig ble hun raskt stor som liten og har fortsatt i sin stigning. Men er nå såvidt under 50 percentilen. Flink jente. Og mammaen fikk også skryt og det er alltid kjekt![]()
Hadde masse kynnere fra ca 28 med nr to. Hadde med første og, men da kom de vel litt senere.Hei
Mannen drar om underkant av en time. Sove litt jeg da, men først kose litt med han før han drar.
Er så tett i nese og bryst, vondt i brystet, hard hoste og dundrende hodepine. Så typisk... Kynnerne mine er ikke noe sterkere enn de har vært, men murrer en del. Noen som vet om det er normalt snart 31 uker på vei? Husker ikke med N akkurat det
Hva skal dere i dag?
Da må du jo være sprekNei ikke så langt. Men på skog og fjell med bratt stigning![]()
Min er hjemme fra skolen men sro rett til kompisenLike klar som alltid på å få ungene hjemto timer igjen til grupper på SFO er ferdig
![]()
Har han fått medisiner for ørene?Min er hjemme fra skolen men sro rett til kompisen
Haha funnyHaha dagens. Gutten i kassa forsøker å flørte med meg, da stikker det ett lite hode frem fra vogna å sier "nei nei nei"![]()
Her har vi vært på trilleturHei dere! Hva driver dere med idag?
Nope de vil avvente og se.Har han fått medisiner for ørene?
Kjenner kontrollfriken i meg virkelig gleder seg til å hente ungene![]()
Avvente å se når de sa han har ørebetennelse?Nope de vil avvente og se.
Skjønner den![]()
Fordi om man tar for mye ab så har det tilslutt ingen virkning. Å det har gått over de andre 3 gangenrAvvente å se når de sa han har ørebetennelse?hvorfor det?
Godt du skjønner![]()
Da skjønner jeg litt merFordi om man tar for mye ab så har det tilslutt ingen virkning. Å det har gått over de andre 3 gangenr![]()
Så braSåpeboblemaskin fungerte kjempe bra!masse bobler på kort tid
Gjør detSå bra
Får ta turen innom Nille en dag da..
Kan jo ikke gå på det flere ganger i mnd helst..Da skjønner jeg litt mer![]()
Er ikke lett det der. Kjenner jeg er glad for at vi er ferdige. Og håper dere slipper det så veldig mye lengre dere ogsåKan jo ikke gå på det flere ganger i mnd helst..
Å så hadde han ikke vondt på dagen
FantastiskHaha dagens. Gutten i kassa forsøker å flørte med meg, da stikker det ett lite hode frem fra vogna å sier "nei nei nei"![]()
Prøver på det innimellomMå passe på deg selv!