Skravletråd April

Kontroll med mellomste i dag. Alt bra og er som hun skal. Faller sakte men sikkert på kurvene da. Men samtidig ble hun raskt stor som liten og har fortsatt i sin stigning. Men er nå såvidt under 50 percentilen. Flink jente. Og mammaen fikk også skryt og det er alltid kjekt ;)
Mi faller i høyde... rett over den nederste percentilen i går, men jeg bekymrer meg ikke siden jeg er lita selv :)

Veldig godt og gøy med skryt ds :))

Ikke lett å få tid, jeg vet ;-)

Håper ikke dere må holde på så mye lenger ;-)
Håper vi snart er ferdig jeg også! Skal ta med snuppa dit etterpå og kaste en del som er der for å få gjort noe mer idag også ;)
Kanskje få med full bil tilbake også med resten av tingene ;)

Ååh gud! Når samboers bestemor vil ringe å skravle, lille faller og slår seg! Forsøker å legge på "falt hun?" Jaa.

Nei uff måtte bare legge på.

Skulle ta med en liten dupp etter å ha levert tuppa, ble 2,5 time det :o jeg trengte det vel.
Nå spiser jeg sen lunch, og skal straks male litt før jeg skal dusje og hente tuppa :)

Skulle ta med en liten dupp etter å ha levert tuppa, ble 2,5 time det :o jeg trengte det vel.
Nå spiser jeg sen lunch, og skal straks male litt før jeg skal dusje og hente tuppa :)
Nesten det samme som her da :o
Var sliten etter å ha ordnet litt i gamle leiligheten og flyttet ting så helt ødelagt etter å ha levert snuppa i bhg :(

Back
Topp