Skravletråd April

Fikk du den av mannen og barna? Hva hadde du fra før?
Fikk av jobben.
De utruster meg med data og mobil siden jeg trenger det.
Det at jeg fikk ny på bursdagen min er helt tilfeldig.
Hadde en Samsung Galaxy 4s tidligere

Fikk av jobben.
De utruster meg med data og mobil siden jeg trenger det.
Det at jeg fikk ny på bursdagen min er helt tilfeldig.
Hadde en Samsung Galaxy 4s tidligere
Åja, da skjønner jeg. Hadde du 4eren syns jeg du fortjente en ny. Jeg har en 5er som holder på å takke for seg...

Har du hatt en fin bursdag sålangt?

Titter innom for å si hei :)
Håper jeg kan skravle litt i kveld. Trenger det kjenner jeg. Mannen skal få masse oppmerksomhet først da ❤️ og en god varm dusj venter jeg på i kveld. Ellers skal vi svært lite.

Hva er deres planer for kvelden?

Nyser og nyser, snufser og snufser. Jeg lukter forkjølelse lang vei. Har ikke tid til dette!

Det høres fantastisk ut å måtte være vekker istedenfor å bli vekt :O
Ja det er flott. Men storebror ble ikke sånn før i sommer/høst.
Han har også vært morgenfugl, fra han var ca 3 år til han var litt over 6 ;-)
Fra han var 4/4.5 år stod han opp selv en liten stund da.
I helger.

Da sover mini helt utkjørt stakkar. Kun sovet ca 30 min idag i tillegg til vært på besøk. Tar på for en liten kar :-)

Titter innom for å si hei :)
Håper jeg kan skravle litt i kveld. Trenger det kjenner jeg. Mannen skal få masse oppmerksomhet først da ❤️ og en god varm dusj venter jeg på i kveld. Ellers skal vi svært lite.

Hva er deres planer for kvelden?

Oppmerksomhet og dusj høres ut som en herlig start på kvelden :) I kveld skal forhåpentligvis begge ungene klare å sove(forkjølelse og slikt :P), så skal mannen og jeg kose oss med litt kanskje-ikke-midt-i-uka-kos,-men-pyttsann, sjokoladepudding med vaniljesaus :P

Som dere greier å skravle da! :o

Vi har jo flyttet men er ikke ferdig med gamle leiligheten og har som mål å få den unnagjort denne uka så var der og pakka ned samt så hvor mye som er igjen osv her istad, på vei hjem kom det en kalv (på størrelse med bilen) og plutselig hopper ut i veien, heldigvis kjørte jeg sakte da og så meg heller rundt etter andre elger :p
Oi, godt det gikk bra!:eek:

Back
Topp