Skravletråd April

Som dere greier å skravle da! :o

Vi har jo flyttet men er ikke ferdig med gamle leiligheten og har som mål å få den unnagjort denne uka så var der og pakka ned samt så hvor mye som er igjen osv her istad, på vei hjem kom det en kalv (på størrelse med bilen) og plutselig hopper ut i veien, heldigvis kjørte jeg sakte da og så meg heller rundt etter andre elger :p

Som dere greier å skravle da! :o

Vi har jo flyttet men er ikke ferdig med gamle leiligheten og har som mål å få den unnagjort denne uka så var der og pakka ned samt så hvor mye som er igjen osv her istad, på vei hjem kom det en kalv (på størrelse med bilen) og plutselig hopper ut i veien, heldigvis kjørte jeg sakte da og så meg heller rundt etter andre elger :p
Ikke ferdig i gamle leiligheten enda???
Må få ut finger'n :-P

Vet men hjelper lite når vi alle er så opptatte hver helg :o
Og først var det jo kvalmen som ikke ville slippe taket så nå må vi bare bli ferdige! Huff hater å vaske ut av leiligheter!
Ikke lett å få tid, jeg vet ;-)

Håper ikke dere må holde på så mye lenger ;-)

Når den ungen min skal lære at søvn er bra, skjønner jeg aldri...

Tidlig på i dag også? Eneste grunnen til at jeg er våken er fordi jeg skal levere bilen på service:o
Jepp. Klokken fem idag og :( sovet ekstremt lite siden jeg ikke var hjemme før 23:45 og i seng 0045. Men sovna ikke før rundt 3 :( hun var så urolig i tillegg.

Og jeg har jobb til 2330 idag også :(

Back
Topp