Takk, tok litt tid med et vondt bekken og svimmelhet, men jeg klarte det![]()
Må passe på deg selv!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, tok litt tid med et vondt bekken og svimmelhet, men jeg klarte det![]()
Ikke ferdig i gamle leiligheten enda???Som dere greier å skravle da!
Vi har jo flyttet men er ikke ferdig med gamle leiligheten og har som mål å få den unnagjort denne uka så var der og pakka ned samt så hvor mye som er igjen osv her istad, på vei hjem kom det en kalv (på størrelse med bilen) og plutselig hopper ut i veien, heldigvis kjørte jeg sakte da og så meg heller rundt etter andre elger![]()
Vet men hjelper lite når vi alle er så opptatte hver helgIkke ferdig i gamle leiligheten enda???
Må få ut finger'n![]()
Samme herMen utrolig godt å høre jeg ikke er den eneste som føler det sånn!![]()
Ikke lett å få tid, jeg vet ;-)Vet men hjelper lite når vi alle er så opptatte hver helg![]()
Og først var det jo kvalmen som ikke ville slippe taket så nå må vi bare bli ferdige! Huff hater å vaske ut av leiligheter!
God natt.God natt alle sammen![]()
Man vet aldriTakk som tenker på meg
Brukte lang tid på prosjektet,tok meg gode pauser mellom sidene, har ikke annet valg , for hvis ikke svimer jeg vel av eller får halve BV på døra![]()
Takkhuff da. masse god bedring til mannen![]()
DittoNår den ungen min skal lære at søvn er bra, skjønner jeg aldri...
Tidlig på i dag også? Eneste grunnen til at jeg er våken er fordi jeg skal levere bilen på serviceNår den ungen min skal lære at søvn er bra, skjønner jeg aldri...
Jepp. Klokken fem idag ogTidlig på i dag også? Eneste grunnen til at jeg er våken er fordi jeg skal levere bilen på service![]()
Når den ungen min skal lære at søvn er bra, skjønner jeg aldri...
Makan til unger :-oDittositter her trøtt som ett laken
![]()
Det høres fantastisk ut å måtte være vekker istedenfor å bli vekt :OMakan til unger :-o
Her måtte de vekkes nå fordi jeg skal være på jobb om 45 min...
HeldigMakan til unger :-o
Her måtte de vekkes nå fordi jeg skal være på jobb om 45 min...
Sove!Kontroll med mellomste og jobb.. Du?