Godt det daKommer segmå bare sprekke bobla jeg lever inni i dag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det daKommer segmå bare sprekke bobla jeg lever inni i dag
![]()
Det hørtes deilig utSkulle ta med en liten dupp etter å ha levert tuppa, ble 2,5 time detjeg trengte det vel.
Nå spiser jeg sen lunch, og skal straks male litt før jeg skal dusje og hente tuppa![]()
Nei er visst ikke detGodt det daikke lett å være gravin og hormonell
![]()
Det er nok lurt jaJa er det! Men er vel sesong for de nå da så ikke overraskende, men passer ekstra godt på ihvertfall!![]()
Mye man glemmer fort altsåNei er visst ikke detkan ikke huske det var så ille sist
![]()
Ja vil ikke ha skader på dyr, meg eller bilen nå!Det er nok lurt ja![]()
Hei dere! Hva driver dere med idag?
Hadde ikke plager sistMye man glemmer fort altså
Husker mer og mer av forrige svangerskap nå da og ikke minst fødsel!![]()
Ja da er det virkelig det!Hadde ikke plager sistverken hormonelle eller fysiske
så et helt annet svangerskap dette her
![]()
Skulle ta med en liten dupp etter å ha levert tuppa, ble 2,5 time detjeg trengte det vel.
Nå spiser jeg sen lunch, og skal straks male litt før jeg skal dusje og hente tuppa![]()
Nei.. Alt for høy puls og blodsmak i munnenDa må du jo være sprek![]()
Er vel ingen som vil det neiJa vil ikke ha skader på dyr, meg eller bilen nå!
Mi faller i høyde... rett over den nederste percentilen i går, men jeg bekymrer meg ikke siden jeg er lita selv
Veldig godt og gøy med skryt ds)
Nei, kjenner mange som har hvert utrolig heldige i møte mellom ville dyr og biler men syns det er skummelt for kan bli alvorlige skader utrolig fort!Er vel ingen som vil det nei
Det kan det ja.Nei, kjenner mange som har hvert utrolig heldige i møte mellom ville dyr og biler men syns det er skummelt for kan bli alvorlige skader utrolig fort!
Hehe. Merkelig hvor forskjellig det kan væreJa da er det virkelig det!
Hadde plager sist bare ikke så mange![]()
Høres ut som en fin dag. Hvilken film ser dere?Hei heiEldsta og jeg sitter og ser film mens lillebror har sovna under babygymmen
Ellers har vi ikke gjort annet enn å ta det med ro fram til kjæresten skal komme heim fra skolen![]()
Hva driver du med da?
10 innleggHvor mange innlegg tror dere vi klarer å få på denne tråden før mai?vi har jo allerede passert mars sitt antall
![]()