Skravletråd

Nei jeg får gå å sette på noen klær å brette litt :) før det blir for mye. Da er det bare ekstra vanskelig å sette i gang :p

Hjelpes nå seig det på :eek: guttene er oppe på rommet å jenta sitter rolig i sofaen p ser TV. Mini sovnet igjen. Å her sitter jeg da :eek:
Venter på at bunaden skal bli hentet å jeg tjener en slant :p hva gjør dere nå? :)

Hva får du for den? :)
Jeg spiser lunsj nr 2 haha.. er så sulten for tiden :P
frøkna har sovet 1,5t, det trengtes! Hun er fortsatt ikke helt seg selv, men ligger litt på gulvet nå i alle fall :)

Hva får du for den? :)
Jeg spiser lunsj nr 2 haha.. er så sulten for tiden :P
frøkna har sovet 1,5t, det trengtes! Hun er fortsatt ikke helt seg selv, men ligger litt på gulvet nå i alle fall :)
300 :D ikke verst når min mor kjøpte den brukt for 2 år siden :) men den var hel å fin uten noen flekker :D

Hehe slike dager har jeg å ;)

Hans går i 5 klasse å tvillinger i 3 klasse. Å ene hennes tror jeg skal begynne på skolen til høsten å minste mann er vell typ 3 år

Da blir det full rulle :D sikkert veldig gøy for barna da, hvis de leker fint sammen :)

God kveld. Hatt en fin ettermiddag og kveld så langt:)?
Gjort på:)?

Vært fin her. Fikk plutselig besøk så da ble vi hjemme. Møtte oss i døra på vei ut...så flaks vi ikke var gått. :) Ellers har jeg tatt sol, prøve å beholde lille brunfargen min litt til:P

Back
Topp