Nei jeg får gå å sette på noen klær å brette litt
før det blir for mye. Da er det bare ekstra vanskelig å sette i gang 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjelpes nå seig det påguttene er oppe på rommet å jenta sitter rolig i sofaen p ser TV. Mini sovnet igjen. Å her sitter jeg da
Venter på at bunaden skal bli hentet å jeg tjener en slanthva gjør dere nå?
![]()
hihi ikke sant.. har noe som skal over i tørketrommelen straks..Nei jeg får gå å sette på noen klær å brette littfør det blir for mye. Da er det bare ekstra vanskelig å sette i gang
![]()
300Hva får du for den?
Jeg spiser lunsj nr 2 haha.. er så sulten for tiden![]()
frøkna har sovet 1,5t, det trengtes! Hun er fortsatt ikke helt seg selv, men ligger litt på gulvet nå i alle fall![]()
Men jammen e det kjedelighihi ikke sant.. har noe som skal over i tørketrommelen straks..![]()
300ikke verst når min mor kjøpte den brukt for 2 år siden
men den var hel å fin uten noen flekker
Hehe slike dager har jeg å![]()
Hehe oida! synes i grunn 3 er en delMen jammen e det kjedeligmen jeg tok meg i å tenke når jeg stod der nå.. Jeg har tross alt bare 3 barn.. Til sommeren har naboen 5
![]()
Neiikke dårlig det nei![]()
Ikke santHehe oida! synes i grunn 3 er en del![]()
Ikke santhan har 3selv. Å så flytter kjæresten inn. Å hun har to
så annen hver uke er de 5
ikke bare bare på 140 kvm
Hans går i 5 klasse å tvillinger i 3 klasse. Å ene hennes tror jeg skal begynne på skolen til høsten å minste mann er vell typ 3 årSåpass ja hehe..gamle er barna da?
![]()
Hans går i 5 klasse å tvillinger i 3 klasse. Å ene hennes tror jeg skal begynne på skolen til høsten å minste mann er vell typ 3 år
Ikke santDa blir det full rullesikkert veldig gøy for barna da, hvis de leker fint sammen
![]()
Klar for litt nåNoen flere som er klar for litt skravling i kveld? Eller er alle fryktelig opptatt?![]()
Vasket en del klær her i dag ogsåSånn der har klærne her å vandret opp i tørketrommelen![]()
Så braKlar for litt nå![]()