Alltid kjedelig det der.Regninger betalt. Kjedelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alltid kjedelig det der.Regninger betalt. Kjedelig
Har ikke lagt dren i ørene? Jenta vår måtte det til sluttEllers også dessverre
Lå å gav henne flaske i den tiden. Men hun ville ikke sove mer. Og mannen vekte henne mer da han stod opp. Så da var håpet ute.Oi da. Da lå jeg i halvsvime og gav baby mat. Håper du får sove litt snart![]()
Det var min sønn ogsåJeg var 7.5 år før jeg mistet min første![]()
Morgenfugl du ogGod morgen morgenfugler![]()
Neida. Kjedelig å bli vekt så tidlig
Jepp. Og samme i morgen. Til 2330.Æææh!! Lang dag med andre ordnei huff, håper virkelig du får litt søvn iløpet av dagen
![]()
Pleier ho å sovne igjen etter første måltid vanligvis?Lå å gav henne flaske i den tiden. Men hun ville ikke sove mer. Og mannen vekte henne mer da han stod opp. Så da var håpet ute.
Skal på jobb 16-2330 så håper virkelig vi sover snart
Pleier ho å sovne igjen etter første måltid vanligvis?Lå å gav henne flaske i den tiden. Men hun ville ikke sove mer. Og mannen vekte henne mer da han stod opp. Så da var håpet ute.
Skal på jobb 16-2330 så håper virkelig vi sover snart
Ja det var jo en hyggelig start på morgenenGod morgen! Våknet opp av at huseier dro fram støvsugeren litt før 6vekket både meg og barn
![]()
Så braGod morgen!
I natt falt tanna til storebror ut :-D
Han kom inn i natt og fortalte at den endelig var ute :-D
Han hadde våknet av at den plutselig lå i munnen hans
Så da var tann nr 3 ute ;-)
Det var jo litt av en tid å starte husarbeid.God morgen! Våknet opp av at huseier dro fram støvsugeren litt før 6vekket både meg og barn
![]()
Så glad jeg har naboer som jeg merker noe av.Huff.. Glad jeg ikke har naboer "rundt" meg hele tiden... Nabohusene er nære nok de.. Men det eneste vi merker fra de er stein fra parkeringsplassen deres.. Og røyklukt
Det bør ha vært noe som veltet og måtte støvsuges opp, ikke generelt husarbeid vel?God morgen! Våknet opp av at huseier dro fram støvsugeren litt før 6vekket både meg og barn
![]()
Så koselig. Her bor vi vegg i vegg med naboene, (rekkehus) men kjenner de liksom ikke enda da vi nettop har flytta hit. Håper vi kan få et godt naboskap.Så glad jeg har naboer som jeg merker noe av.
To hus grenser til vårt. Vel, et par til teknisk sett men med jorde mellom så det føles ikke slikt.
I det ene bor en mor og en far og en fem år gammel datter. Mor i der huset var i sin barndom bestevenn med datteren i det huset vi bor i (som jeg ikke kjenner, altså) og det er en snarvei mellom husene, et hull i hekken, der mangler en busk.
I det andre huset bor der et par med to halvvoksne sønner (19) ungene elsker å gå på besøk, de får sjokolade, frøkna kommer hjem med neglelakk på fingrene etc, eller kle seg ut, leke med legoen, is på sommeren....
Vi merker aldri irriterende ting som røyklukt eller grus fra parkering. Det var litt lyd de årene guttene hadde moped... Men nå har de bil.
Jeg liker naboene mine.
Så bra.God morgen!
Håper min sovner snartGod morgen morgenfugler![]()
Neida. Kjedelig å bli vekt så tidlig
Veldig ogsåJa det var jo en hyggelig start på morgenen![]()
Haha ja det var noe sånt jeg også tenkte. De bråker veldig på morgenenDet bør ha vært noe som veltet og måtte støvsuges opp, ikke generelt husarbeid vel?
(med mindre de får svigermor på besøk etter jobb i dag eller noe sånn)
JaaDet var jo litt av en tid å starte husarbeid.
Hehe var også en måte å våkne påGod morgen!