Du ramla på sykkel du?Iser ned ankel![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du ramla på sykkel du?Iser ned ankel![]()
Ja han ble skikkelig sur, når jeg sa jeg skulle Ta ut Spiralen, men det er jo midt valg. Vi skal jo prøve å få en i 2017 så skjønner ikke problemet.
Ja det er lengejeg klarer meg uten, men det tror jeg ikke han gjør
Iser ned ankel![]()
Vi er hjemme! Barnet sovet, jeg ligger som et slakt på sofaen og knasker isbiter![]()
Ja det er det. Flaks det ikke var en av de to nye tennene nede :-oEr det en melketann?
Ja det var det daHaha.. Hoppe av i svingen er bevist en trygg prevensjon daså lenge man bruker den rett
![]()
Ja fikk råd om at det var lurt selv såpass lenge etter ;-)Bra! Tommelopp
Ja for det er dyrt og kjiptJa det er det. Flaks det ikke var en av de to nye tennene nede :-o
Hvordan et formen din?Turntreningwr med kb
Foreldremøte
Fotballtreninger
Trening på meg
Hehe, det er en gravid tingHar aldri klart å knaskre isbiter jeg.. Alt for kaldt![]()
Er fin den nåHvordan et formen din?
Enda godt det daJa det er det. Flaks det ikke var en av de to nye tennene nede :-o
Det er braEr fin den nå![]()
Huff.. Da er jeg enda mer fornøyd ;-)Ja for det er dyrt og kjipt
*snakker averfaring*
Ja. Han ser så rar ut nå, med tanna på halv tolv og det mellomrommet mellom tennaEnda godt det dahåper sen slipper taket snart
Uhell skjer. Håper du ikke får varige mén.Jepp![]()
Dagens kløne![]()
Vel om man ødelegger tann må man ofte vente til man er 18-20 år før de setter unn stift/bro og tann..Huff.. Da er jeg enda mer fornøyd ;-)
Men er ikke tannskader gratis for barn å rette opp?
Oppdaget i kveld ved tannpuss at tanna ved siden av også var løsna, men den var litt løs for en tid tilbake men satte seg fast igjen. Fikk seg nok en liten trøkk den og. Men den skal jo også ut etterhvert, så ingen krise.
Helt greit detDet er bra![]()