Og bare på natta, eller ellers også?Som regel ikke feber nei. Kun ørene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og bare på natta, eller ellers også?Som regel ikke feber nei. Kun ørene
Ellers også dessverreOg bare på natta, eller ellers også?
Godnatt og sov godtGod natt folkens, opp igjen om litt over 5 timer![]()
Skjønner den. Men jeg har troa på degDet syns jeg også, men det litt "snurt" på mannen.
Er ikke så erfaren strikker, har bare strikket denne kjolen til frøkna, og han valgte den oppskriften med vanskeligst mønster med med knuter, fletting og lomme
Så detHar funnet på det selv.
Har lagt ut oppskriften her
http://musemorsinlilleverden.blogg.no/1460898946_tacolasagne.html
Er lasagne med tacosmaker![]()
Ohoyy det var tiden sin det jaMorgen! Her starta dagen med ei våken frøken før 5. Så dette blir en laaang dag
Hvor gammel er din eldste da?Jeg tenker det bare blir en litt penere bukse skjorte og slips på største jeg. Får ikke brukt det noe mer enn akkurat 17 mai likevel.. Forventer et veksthopp de neste mnd
Det var en del11 t skjorter
1 bukse
3 shortser
1 cardigan
2 hettegensere
1tynn genser
1 hettejakke
5 skjorter
Mye dyrere plagg
Så nydeligEn slik en bare i lys brun.
![]()
Håper også det. For jeg har jobb idag! Til 2330Ohoyy det var tiden sin det ja
Håper hun blir trøt i 8-9 tiden så du også kan ta deg en powernap.
Her har jeg en frøken hengende i buksebeinet![]()
"Mamma mamma mamma"![]()
:-(Ellers også dessverre
Håper du har fått sove littNei må sove jeg før jeg blir hissigpropp. Sliten, trøtt og syk... Er nok bedre sånn i morgen håper jeg! Mannen får ta frøkna om hun vil noe. I stad var hun tørst
Natta herlige <3
Hvordan var deres natt da?Godnatt og sov godt![]()
God morgen! Våknet opp av at huseier dro fram støvsugeren litt før 6vekket både meg og barn
![]()
God morgen morgenfuglerMorgen! Her starta dagen med ei våken frøken før 5. Så dette blir en laaang dag
Æææh!! Lang dag med andre ordHåper også det. For jeg har jobb idag! Til 2330
Oi da. Da lå jeg i halvsvime og gav baby mat. Håper du får sove litt snartMorgen! Her starta dagen med ei våken frøken før 5. Så dette blir en laaang dag