Skravletråd Lag Bringebær

Kanskje 7 kg som samlet gruppe er et realistisk mål da? :)
 
Kanskje 7 kg som samlet gruppe er et realistisk mål da? :)

Ja det bør vi klare ihvertfall! Jeg synes det kan være lurt å starte litt "lavt" og overkommelig først, før vi vet hvor mye folk faktisk har potensial for å gå ned ;)
 
Høres bra ut :)
 
Last edited:
Har kjøpt meg slynge idag, så nå er jeg klar for hjemmetrening de dagene jeg ikke orker treningssenteret :) noen andre som har noe utstyr hjemme? Jeg har i tillegg noen kettlebells og minibands, men er ikke så flink å bruke det :p
 
Jeg skulle gå tur i dag, men sliter med magesmerter som kommer og går. Dessverre kom de i det jeg hadde gått ut av bilen, så jeg måtte bare komme meg hjem igjen. Dårlig timing :(
 
Jeg skulle gå tur i dag, men sliter med magesmerter som kommer og går. Dessverre kom de i det jeg hadde gått ut av bilen, så jeg måtte bare komme meg hjem igjen. Dårlig timing :(

Typisk :( god bedring!
 
Hvor ofte tenker dere å veie dere? Her er jeg vant til å kun veie meg 1 gang i uka når jeg skal ned ;)
Anbefaler også å gå til innkjøp av et målebånd. De ukene man eventuelt ikke går ned så gjør det underverker å måle seg å se at - jøss man har gått ned likevel (for det har man som regel)
 
Typisk :( god bedring!
Takk. Har hatt vondt lenge nå, og var hos en vikarlege på torsdag. Han ville jeg skulle komme tilbake om to uker hvis det ikke ga seg, så jeg krysser fingrene.
 
Hvor ofte tenker dere å veie dere? Her er jeg vant til å kun veie meg 1 gang i uka når jeg skal ned ;)
Anbefaler også å gå til innkjøp av et målebånd. De ukene man eventuelt ikke går ned så gjør det underverker å måle seg å se at - jøss man har gått ned likevel (for det har man som regel)
Jeg veier meg hver dag, og er en skikkelig teit uvane. Men jeg bruker supervekten som måler alt en gang i måneden :) bruker ikke målebånd, da jeg aldri greier å bestemme meg for hvor jeg skal måle :p
 
Første treningsøkt gjennomført! Ble en halvtime med trening hjemme, så ikke riktig så effektivt som når jeg er på treningssenteret :p
 
Hmmm. Hadde et horn til frokost før jeg leste reglene for snop. Lurer på om det hornet går under snop eller ikke, det var ikke grovt. Men det var et hjemmebakt horn for å ha pålegg på. Hva tenker dere?
 
Hmmm. Hadde et horn til frokost før jeg leste reglene for snop. Lurer på om det hornet går under snop eller ikke, det var ikke grovt. Men det var et hjemmebakt horn for å ha pålegg på. Hva tenker dere?
Det står ingenting om pizza, og horn er jo stort sett det samme? Jeg regner det som et måltid, så jeg ville ikke tatt det som snop.
Men nå har jeg rare formeninger om hva som er snop og ikke. Tror jeg har et veldig avslappet forhold til mat, livet og kroppen generelt, og derfor er jeg noe mer liberal i tankegangen for hva snop er, enn hva det er for andre. Bare en teori altså.
 
Hmmm. Hadde et horn til frokost før jeg leste reglene for snop. Lurer på om det hornet går under snop eller ikke, det var ikke grovt. Men det var et hjemmebakt horn for å ha pålegg på. Hva tenker dere?

Nei, det kan ikke være snop.
 
Hvor ofte tenker dere å veie dere? Her er jeg vant til å kun veie meg 1 gang i uka når jeg skal ned ;)
Anbefaler også å gå til innkjøp av et målebånd. De ukene man eventuelt ikke går ned så gjør det underverker å måle seg å se at - jøss man har gått ned likevel (for det har man som regel)
Jeg tok mine mål nå på fredagen! Håper jeg ser litt resultater på cm, de gangene vekten ikke går mye ned :D

Jeg kommer til å veie meg en gang i uken. Har lyst å prøve ikke bli så veldig opphengt i vekten denne gangen.. Har dårlig erfaring med det! Derfor holder jeg meg til fredagene :)
 
Første treningsøkt gjennomført! Ble en halvtime med trening hjemme, så ikke riktig så effektivt som når jeg er på treningssenteret :p
Så flink du er! :D all trening er bedre enn ingen trening ;) hender ofte jeg blir mer sliten av harde, men korte hjemmetreningsøkter enn det jeg blir på treningssenteret! :D

Tenker å trene en styrketreningsøkt hjemme imorgen.. Det blir min første styrketrening etter fødselen. Er spent på hvordan det vil gå :D
 
Er yoga trening?
 
Good good. Kroppen tåler ikke så høy puls om dagen, blir bare stressa og for smerter av det. Yoga funker! :)
 
Men da bør vel også trilletur uten særlig øking i puls være å telle som trening?

Mener forsåvidt også at yoga er trening. Men det øker jo ikke puls eller gjør ay man svetter?? som kriteriene er?
 
Back
Topp