Skravletråd Lag Bringebær

Bare 2 dager igjen til start nå :D
Jeg lurer litt; det er vel ingen som går ut på fredag vel?
 
Kan sikkert ta på meg å være lagleder, så fremt noen forteller meg hva som skal gjøres :) Står kanskje i en av de andre trådene her det?

Tror det skal stå greit i tråden om regler for slankekrigen. Skal prøve å få oppdatert den snart :)
 
Desemberbaby15, det der så jammen godt ut :D

Her i huset kommer gubben hjem i dag- Jeg har tenkt å fortelle han om hele opplegget og be om hans støtte. Noen av dere snasne damer som har ideer på hvordan han kan bidra? For han setter nok pris på om jeg kommer med konkrete forslag :)

Hvordan gikk det? Fikk du snakket med mannen din? Hva sa du at han kunne bidra med?
Nå er det bare en dag igjen. Ææææ!! Gleder meg :D
 
Jeg har ikke spist godteri hele uken :-D
Altså, det ble et par boller med sjokolade i på mandag, fordi vi var på farten og trengte mat kjapt. Og det er skikkelig vanskelig å finne sunn mat når man har det travelt. Ellers har jeg drukket varm sjokolade, men det tillater jeg meg å gjøre for å holde det værste søtsuget på avstand. Det er temmelig stor forskjell på en kopp kakao og en pose sjokolade når det kommer til hvor mange kalorier jeg får i meg. Jeg er nemlig flink om jeg bare spiser en halv pose, og får nok i meg ganske mye mer enn mitt dagsbehov da.

I morgen er det veiedag, og jeg er spent!
Hadde gått opp litt etter påmeldingen, og hååååååper at jeg er på vei ned igjen. Jeg føler at magen er ørlite slappere enn tidligere. Om jeg husker det så skal jeg ta opp målebåndet mitt og ta magemål også. Og kanskje over puppene også. Ingen vits i å måle lårene, for jeg har en del muskler der og ef igrunn fornøyd. Men kanskje jeg gjør det likevel og får med rumpa, for den liker jeg ikke.

Hvordan går det med dere andre? Er dere klare til krig?
 
Jeg er veldig klar for krig :D
 
Hva skal vi gjøre i morgen? Bare registrere startvekt innen kl 19??
 
Gleder meg! =D
 
Trener dere mye?
 
Da kan jeg ta på meg å være lagleder, om ingen andre har fryktelig lyst da :)
Supert altså!!
Selv om jeg alltid lurer på hvorfor du har valgt veneflon som nick :p
 
Trener dere mye?

Absolutt ikke! Jeg triller turer i greit tempo! Men vet av erfaring at dersom jeg skal klare å gå ned så er det viktig å ta en ting av gangen! Så vektnedgang med kost blir hovedfokuset mitt altså!
 
Fordi jeg sniker meg inn under huden på folk? Hehe, neida. Vedfolner er en skapning fra norrøn mytologi :p

Fikk prata med gubben også forøvrig, han skal komme med heiarop, blir med på trilleturer innimellom og skal ikke dra snop i hus i ukedagene. :)

Så bra!! ;)
 
Jeg har ikke spist godteri hele uken :-D
Altså, det ble et par boller med sjokolade i på mandag, fordi vi var på farten og trengte mat kjapt. Og det er skikkelig vanskelig å finne sunn mat når man har det travelt. Ellers har jeg drukket varm sjokolade, men det tillater jeg meg å gjøre for å holde det værste søtsuget på avstand. Det er temmelig stor forskjell på en kopp kakao og en pose sjokolade når det kommer til hvor mange kalorier jeg får i meg. Jeg er nemlig flink om jeg bare spiser en halv pose, og får nok i meg ganske mye mer enn mitt dagsbehov da.

I morgen er det veiedag, og jeg er spent!
Hadde gått opp litt etter påmeldingen, og hååååååper at jeg er på vei ned igjen. Jeg føler at magen er ørlite slappere enn tidligere. Om jeg husker det så skal jeg ta opp målebåndet mitt og ta magemål også. Og kanskje over puppene også. Ingen vits i å måle lårene, for jeg har en del muskler der og ef igrunn fornøyd. Men kanskje jeg gjør det likevel og får med rumpa, for den liker jeg ikke.

Hvordan går det med dere andre? Er dere klare til krig?
Så flink du er som har holdt deg uten godis :D Det er utrolig vanskelig. Jeg har det helt likt som deg!! Jeg har cravet sjokolade under hele svangerskapet og nå i perioden mens jeg ammer.

Har heldigvis klart å ta et oppgjør med mine cravings! Dersom søtsuget blir for ille her tar jeg en rute kjempe mørk sjokolade :p syns det smaker vondt og så mister jeg lysta på det :p Ellers så har jeg begynt å bruke sterk tyggis som søtsug dempende.

Jeg klarer ikke bare ta litt, er derfor nødt til å holde meg unna godis for en periode!! Jeg følger fitpå30 dager opplegget fra fitfocuse bloggen og tillater meg selv å spise sunt godteri en gang i uken, men det er det.

Jeg er veldig klar for krig!!

Grugleder meg til å veie meg imorgen tidlig! Jeg skal veie meg på en ny vekt så blir veldig spennende. Jeg hadde en vekt, men den var det noe galt med. Viste helt feil vekt. Når jeg veide meg på helsestasjon fikk jeg sjokk av å se at jeg veide over hundre kilo :|

Men men.. Orker ikke gråte over det!! Eneste måten å gjøre noe med saken på er å endre kostholdet mitt.. Det er veldig lett når jeg følger kostholdsplanen til fitfocuse dama! Håper virkelig at jeg klarer å følge det programmet etter disse 30 dagene er over også :)

Jeg er skikkelig gira og gleder meg til å bli en ny, bedre og tynnere versjon av meg selv :D

Go bringebær!!


Da kan jeg ta på meg å være lagleder, om ingen andre har fryktelig lyst da :)
Supert at du tar på deg rollen som lagleder <3

Jeg er veldig klar for krig :D
Me 2 :D

Trener dere mye?
Jeg kommer til å prøve trille 3-4 turer i uka med snupp. Har mye kroppsplager, så kommer til å ha hovedfokus på å endre kostholdet :) hva med deg?

Fordi jeg sniker meg inn under huden på folk? Hehe, neida. Vedfolner er en skapning fra norrøn mytologi :p

Fikk prata med gubben også forøvrig, han skal komme med heiarop, blir med på trilleturer innimellom og skal ikke dra snop i hus i ukedagene. :)
Så bra at gubben støtter deg :D ting blir så mye lettere når man har støtte ;) <3 Merker det hjemme. Gubben spiser alt det sunne jeg lager og han liker det til og med! Kjempe gøy å lage nye sunne retter når han skryter og setter pris på det :D
 
Trener en gang i uka med PT, og en gang alene :) prøver å trene enda en gang, men har ikke fått det helt til enda :p
 
Back
Topp