Skravletråd April

Jeg tror det er viktig at man godtar at ikke alle mener det samme. Men ofte er det ganske farlig å være den som mener motsatt av flertallet. Man blir fort hoggestabbe da.
Ja ikke gøy det nei. Var jo ikke son at alle var uenig men de som var uenig tok seg nær av det

Var på KappAhl
Så en kjole som ville være perfekt på frøkna gjennom døren, så hun fikk det og en pysj.
Eldsten trenger langbukser så det ble noen av det, en shorts til han, en tynn jakke som han trengte, en tyn lue og en tynn genser han ikke egentlig trenger men den var bare så tøff.
Lille U trenger også nye pysjer så noen til han og noen sommer bodyer.

Var denne kjolen som dro meg inn i butikken
374843_F.png
Nydelig kjole:D

Da var middag snart klar og godt er det. Skikkelig mye vann i kroppen i dag så skal bli godt å legge meg med beina høyt :D
Gjør dere på i dag da?
Vi har vært på besøk hos min pappa og hentet en sofa jeg har fått:D
Nå er det slitne barn som snart skal i seng;)

Nei nå spør du godt ;)
Men er ikke alle tråer som er grei å svare på. Noen blir oppdrettet av rare grunner. Litt son som når vi hadde utfordringen. Men da var det jo for å få mest mulig kommentarer på kort tid. Mye kjekkere når man er hyggelig mot hverandre

Dauer!! Sitter å ser på løvenes konge med ungene så kommer ene gutten krypende inntil meg i den scenen mofasa dør. Så spør jeg om han synes det var trist (de har ikke sett den før) så svarer han så fint: nei jeg bare svetter fra øynene.
Måtte gå utenfor for å ikke le mens han hørte. Haha. Beste kommentaren ever!!
He he fin unnskyldning

Back
Topp