Skravletråd April

Huff da? Jeg er dårlig på å diskutere så lar heller være. Burde kanskje øvd litt. Hvor har det gått hetest for seg da?
Er vell mer det det at de sikkert vil at jeg skal mene det samme som dem.. Er om prester og homofili xD

God kveld fra stena line :) om en time er vi i Oslo. Har hatt en flott tur, men nå gleder jeg meg veldig til å hente min lille prinsesse :D

Er vell mer det det at de sikkert vil at jeg skal mene det samme som dem.. Er om prester og homofili xD
Jeg tror det er viktig at man godtar at ikke alle mener det samme. Men ofte er det ganske farlig å være den som mener motsatt av flertallet. Man blir fort hoggestabbe da.

Hadde aldri trodd jeg skulle glede meg så sinnsykt mye over å se på løvenes konge :D helt frelst plutselig :P

Jepp. I tillegg fortsatte det i en annen tråd. Da meldte jeg faktisk inn hele greien for det ble så drøyt.
Var hissig i den tråden noen av de ja. Ble jo neste bitt huet av fordi jeg var enig i den ene kommentaren

Ja så den ene lette opp flere tråder for å ta ene brukeren
Ufint!

Var hissig i den tråden noen av de ja. Ble jo neste bitt huet av fordi jeg var enig i den ene kommentaren

Ufint!
Ja den jeg reagerte på. Blei faktisk satt ut og rasende. Slik synes jeg ikke er OK uansett hvor sur man måtte være.

Ufint!
Var det så ille? Det skal da ikke gå an. Folkeskikk må vel finnes på nett også ?

Ja mye ufint altså
Jeg ser liksom ikke poenget. Selv om jeg er uenig med deg for eksempel så gidder jeg jo ikke å komme med ufine kommentarer. Sier heller at jeg ser på det på min måte og slik er jeg.

Back
Topp