Å???Huff nå ble jeg lei av all diskusjoner xD
Hva skjer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å???Huff nå ble jeg lei av all diskusjoner xD
Så kjekt daHar gått en liten tur med kb
Nei diskusjoner i underforum. Nå er jeg så lei at jeg nekter å svareÅ???
Hva skjer?
Vært heftig med diskusjoner de siste dagene jaNei diskusjoner i underforum. Nå er jeg så lei at jeg nekter å svare![]()
Nei ikke så veldig men han blir medSå kjekt dakb glad i å gå på tur?
Å har det blitt såpass.Nei diskusjoner i underforum. Nå er jeg så lei at jeg nekter å svare![]()
Hehe ja. Må vell si at jeg ikke har opplevd det så voldsomt før i dag xDVært heftig med diskusjoner de siste dagene ja![]()
Ja.. Noen har så sterke meninger om enkelte ting at de ikke lar andre som har en annen mening være i fredÅ har det blitt såpass.
Sånt skjer, det er lov å backe ut, har gjort det noen ganger selv når det har blitt litt for volsomtVært heftig med diskusjoner de siste dagene ja![]()
Det har det.Vært heftig med diskusjoner de siste dagene ja![]()
Nå må jeg sinker har backet ut av 3 som kjede paralelt i 2 forskjellige tråder . Tror det kun var 2 eg diskuterte med. Men ble litt myeSånt skjer, det er lov å backe ut, har gjort det noen ganger selv når det har blitt litt for volsomt
Den ene var denne prest diskusjonen ikke sant?Nå må jeg sinker har backet ut av 3 som kjede paralelt i 2 forskjellige tråder . Tror det kun var 2 eg diskuterte med. Men ble litt mye![]()
Det stemmerDen ene var denne prest diskusjonen ikke sant?
Det var den verste diskusjonenDen ene var denne prest diskusjonen ikke sant?
Det stemmer
Hehe. Godt hn blir med daNei ikke så veldig men han blir med![]()
Synes det i natt var verreHehe ja. Må vell si at jeg ikke har opplevd det så voldsomt før i dag xD
Ja sikkert like greitSånt skjer, det er lov å backe ut, har gjort det noen ganger selv når det har blitt litt for volsomt
Får satse på det blir bedre når alle får roet ned noen hakkDet har det.
Huff da? Jeg er dårlig på å diskutere så lar heller være. Burde kanskje øvd litt. Hvor har det gått hetest for seg da?Huff nå ble jeg lei av all diskusjoner xD
Hvilken var det i natt?Synes det i natt var verre![]()