Klær til ungene.
Så en veldig fin kjole gjennom døren og måtte bare se nærmere.
Endte opp med 15 plagg og 2.500 kroner....
Oi! Ja det var slett ikke lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klær til ungene.
Oj hvor har du handlwt?Klær til ungene.
Hatt en fin morgen og formiddag?God morgeneller formiddag nå da
![]()
Oi! Ja det var slett ikke lite![]()
Var på KappAhlOj hvor har du handlwt?
Det er jo himmelsk!Ja var detstod opp halv 8 isteden for halv 7
![]()
Ja og slutten på lørdager er ofte kaotiskStraks ferdig da![]()
Klær til ungene.
Hatt en fin morgen og formiddag?![]()
Hehe. Kjenner igjen denDet har jeg!fått gjort mye i huset! Skal kvitte meg med mye babyting og
men det er litt vemodig
Da var middag snart klar og godt er det. Skikkelig mye vann i kroppen i dag så skal bli godt å legge meg med beina høyt
Gjør dere på i dag da?
Huff høres ikke særlig godt ut nei. Da er det lov å ta det med ro og fokusere på å komme seg gjennom dageneIdag har jeg og baby forkjølelse mens eldsta er sliten etter en lang natt med vondt i halsen (begynnende forkjølelse). Så det har ikke pågått noe mer produktiv enn å prøve å overleve dagen og håpe på bedring.. '~'
Huff høres ikke særlig godt ut nei. Da er det lov å ta det med ro og fokusere på å komme seg gjennom dagenesender deg en god klem
![]()
Har gått en liten tur med kbDa var middag snart klar og godt er det. Skikkelig mye vann i kroppen i dag så skal bli godt å legge meg med beina høyt
Gjør dere på i dag da?
God bedring til de sykeIdag har jeg og baby forkjølelse mens eldsta er sliten etter en lang natt med vondt i halsen (begynnende forkjølelse). Så det har ikke pågått noe mer produktiv enn å prøve å overleve dagen og håpe på bedring.. '~'
JaDet er jo himmelsk!
Veldig finVar på KappAhl
Så en kjole som ville være perfekt på frøkna gjennom døren, så hun fikk det og en pysj.
Eldsten trenger langbukser så det ble noen av det, en shorts til han, en tynn jakke som han trengte, en tyn lue og en tynn genser han ikke egentlig trenger men den var bare så tøff.
Lille U trenger også nye pysjer så noen til han og noen sommer bodyer.
Var denne kjolen som dro meg inn i butikken
![]()