Skravletråd April

Oi! Ja det var slett ikke lite :p
Oj hvor har du handlwt?
Var på KappAhl
Så en kjole som ville være perfekt på frøkna gjennom døren, så hun fikk det og en pysj.
Eldsten trenger langbukser så det ble noen av det, en shorts til han, en tynn jakke som han trengte, en tyn lue og en tynn genser han ikke egentlig trenger men den var bare så tøff.
Lille U trenger også nye pysjer så noen til han og noen sommer bodyer.

Var denne kjolen som dro meg inn i butikken
374843_F.png

Da var middag snart klar og godt er det. Skikkelig mye vann i kroppen i dag så skal bli godt å legge meg med beina høyt :D
Gjør dere på i dag da?

Det har jeg! :) fått gjort mye i huset! Skal kvitte meg med mye babyting og :) men det er litt vemodig
Hehe. Kjenner igjen den :P kvittet meg med en del ting etter guttene men klarte aldri å kvitte meg med alt. Men det var jo i grunnen bra :P

Da var middag snart klar og godt er det. Skikkelig mye vann i kroppen i dag så skal bli godt å legge meg med beina høyt :D
Gjør dere på i dag da?

Idag har jeg og baby forkjølelse mens eldsta er sliten etter en lang natt med vondt i halsen (begynnende forkjølelse). Så det har ikke pågått noe mer produktiv enn å prøve å overleve dagen og håpe på bedring.. '~'

Idag har jeg og baby forkjølelse mens eldsta er sliten etter en lang natt med vondt i halsen (begynnende forkjølelse). Så det har ikke pågått noe mer produktiv enn å prøve å overleve dagen og håpe på bedring.. '~'
Huff høres ikke særlig godt ut nei. Da er det lov å ta det med ro og fokusere på å komme seg gjennom dagene :) sender deg en god klem ❤️

Var på KappAhl
Så en kjole som ville være perfekt på frøkna gjennom døren, så hun fikk det og en pysj.
Eldsten trenger langbukser så det ble noen av det, en shorts til han, en tynn jakke som han trengte, en tyn lue og en tynn genser han ikke egentlig trenger men den var bare så tøff.
Lille U trenger også nye pysjer så noen til han og noen sommer bodyer.

Var denne kjolen som dro meg inn i butikken
374843_F.png
Veldig fin :)

Huff nå ble jeg lei av all diskusjoner xD

Back
Topp