Så deilig daFikk sove helt til kl 8 idag:-O. Mini sov også til da :-O. Var litt småurolig i starten av natten når vi hadde lagt oss. Ville ha litt vann.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig daFikk sove helt til kl 8 idag:-O. Mini sov også til da :-O. Var litt småurolig i starten av natten når vi hadde lagt oss. Ville ha litt vann.
Fikk du kjøpt noe fint?Da er vi kommet oss hjem etter en kjapp tur til ikea. Liker ikke ikea på lørdager:-/
Ja ikke gøy det nei. Var jo ikke son at alle var uenig men de som var uenig tok seg nær av detJeg tror det er viktig at man godtar at ikke alle mener det samme. Men ofte er det ganske farlig å være den som mener motsatt av flertallet. Man blir fort hoggestabbe da.
Håper dere har hatt en koselig dagI dag kommer mormora og oldemora til lille på besøk! Som jeg gleder meg. Men først må vi rydde litt![]()
Nei nå spør du godtBra det roet seg til slutt. Hvorfor trenger noen egentlig å vite det ?![]()
Hva har du handlet??Og jeg som ikke skulle shoppe på en stund siden det gikk så mange penger i Barcelona
Noen plass i Spania du foretrekker? Jeg har vært i Malaga og albirDa ville jeg valgt Spania![]()
Nydelig kjoleVar på KappAhl
Så en kjole som ville være perfekt på frøkna gjennom døren, så hun fikk det og en pysj.
Eldsten trenger langbukser så det ble noen av det, en shorts til han, en tynn jakke som han trengte, en tyn lue og en tynn genser han ikke egentlig trenger men den var bare så tøff.
Lille U trenger også nye pysjer så noen til han og noen sommer bodyer.
Var denne kjolen som dro meg inn i butikken
![]()
Jeg endte opp med mer penger for færre plagg...Klær til ungene.
Så en veldig fin kjole gjennom døren og måtte bare se nærmere.
Endte opp med 15 plagg og 2.500 kroner....
Vi har vært på besøk hos min pappa og hentet en sofa jeg har fåttDa var middag snart klar og godt er det. Skikkelig mye vann i kroppen i dag så skal bli godt å legge meg med beina høyt![]()
Gjør dere på i dag da?
Så koselig daVært på gåtur med kb mens mannen vasket bil.
Hva diskuteres??Huff nå ble jeg lei av all diskusjoner xD
Men er ikke alle tråer som er grei å svare på. Noen blir oppdrettet av rare grunner. Litt son som når vi hadde utfordringen. Men da var det jo for å få mest mulig kommentarer på kort tid. Mye kjekkere når man er hyggelig mot hverandreNei nå spør du godt![]()
He he fin unnskyldningDauer!! Sitter å ser på løvenes konge med ungene så kommer ene gutten krypende inntil meg i den scenen mofasa dør. Så spør jeg om han synes det var trist (de har ikke sett den før) så svarer han så fint: nei jeg bare svetter fra øynene.
Måtte gå utenfor for å ikke le mens han hørte. Haha. Beste kommentaren ever!!
Var vist diskusjoner i under forum. Noen som var veldig pågående. Nå har jeg bare droppet helt å skrive tilbake..Hva diskuteres??![]()
Hei på du.Hei på dere![]()
Her er det lørdagsgodt![]()
Hva spiswr du?Hei på dere
Her er det lørdagsgodt![]()
Det var det jaSå koselig da![]()
Mye rart i grunnHva diskuteres??![]()