Skravletråd April

Jeg ser liksom ikke poenget. Selv om jeg er uenig med deg for eksempel så gidder jeg jo ikke å komme med ufine kommentarer. Sier heller at jeg ser på det på min måte og slik er jeg.
Jeg synes når man starter å lete opp gamle teåder for å kunne slenge dritt så har man gått langt over streken for hva som er greit

Jeg synes når man starter å lete opp gamle teåder for å kunne slenge dritt så har man gått langt over streken for hva som er greit
Absolutt. Spesielt når man da i tillegg velger en tråd hvor brukeren er veldig sårbar.

Ja ikke sant. Den var den aller verste synes jeg
Definitivt. Men skal innrømme at jeg aldri har forstått alle mennesker jeg har truffet på i livet som har behov for å angripe andre, så jeg blir automatisk sympatisk ovenfor dem som blir angrepet uansett grunn.

Dauer!! Sitter å ser på løvenes konge med ungene så kommer ene gutten krypende inntil meg i den scenen mofasa dør. Så spør jeg om han synes det var trist (de har ikke sett den før) så svarer han så fint: nei jeg bare svetter fra øynene.
Måtte gå utenfor for å ikke le mens han hørte. Haha. Beste kommentaren ever!!

Innpå den tråden som spør om hvor du og din partner kommer fra inne på prøve-forumet. Blei faktisk sjokkert.
Men roet seg til slutt da :)
Bra det roet seg til slutt. Hvorfor trenger noen egentlig å vite det ? :p

Back
Topp