Skravletråd April

Hehe. De er veldig flinke egentlig :) kan gjøre det meste selv. Er vel mer å vente nå og se om de får diagnose og eventuelt medisiner så blir det nok litt enklere :) bup lovet å få det gjort før Lillemor kommer :)
Godt det da! Slike ting er jo greit å få i orden før hun kommer ja så ting blir forhåpentligvis mer stabilt :)

Godt det da! Slike ting er jo greit å få i orden før hun kommer ja så ting blir forhåpentligvis mer stabilt :)
Det jeg håper mest på er å slippe å se den slite og ha det vondt på grunn av utfordringene :)

Det jeg håper mest på er å slippe å se den slite og ha det vondt på grunn av utfordringene :)
Tja enhver mor vil vel alltid ønske det men alle barn vil til ulike tider slite med ting, men hvis man kan unngå det gjør man jo selvsagt det, også får vi noe annet å bekymre oss for ;)

Tja enhver mor vil vel alltid ønske det men alle barn vil til ulike tider slite med ting, men hvis man kan unngå det gjør man jo selvsagt det, også får vi noe annet å bekymre oss for ;)
Alltid noe å bekymre seg for ;) spesielt fra den dagen man får barn :P

Halsbrann. Får ikke sove. Fler som er våken??

Prøve å holde en masete svigermor på en armlengdes avstand :P går å gjemmer meg når hu kommer for hu maser så voldsomt om alt som burde blitt gjort. Haha :P
Dine planer da? ;)
Haha, svigermødre kan være slitsomme...;)
Gråvær idag, og pjusk eldstemann. Så blir innesysler i dag. Begynne med ungenes garderobeskift og kanskje bake noe?

God morgen.

På plass i sofaen med lillesøster. De to store ser tv, mens mannen strekker på seg og står opp snart.

Jeg gleder meg til "stå opp annenhver gang", men all den tid det er mamma og puppen i sofaen som er greia når hun er ferdig på badet er det liksom et must at jeg står opp...

God morgen all sammen :)
Nå er jeg på vei til jobb, og skal være den første til å begynne for aller første gang så litt nervepirrende men alt må læres ;)

God morgen all sammen :)
Nå er jeg på vei til jobb, og skal være den første til å begynne for aller første gang så litt nervepirrende men alt må læres ;)
Ha en fin dag på jobb da

Back
Topp