Jeg har spilt millionær med eldste, og lagt han. Kom ut fra rommet hans 21.30.Hva gjør dere i kveld?
Etter det har jeg sløvet i sofa
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har spilt millionær med eldste, og lagt han. Kom ut fra rommet hans 21.30.Hva gjør dere i kveld?
Er hodet som påvirker kroppen :/ så som jm sa ett brått dødsfall er ikke lett å takleKjekt på lekelanddu får ta det litt rolig
her skal det males
![]()
Vurdere føden? Fødsel på gang??? :-oVenter på at N skal sove, så jeg kan vurdere føden eller ikke. Derda?
Millionær husker jeg fra barndommen minJeg har spilt millionær med eldste, og lagt han. Kom ut fra rommet hans 21.30.
Etter det har jeg sløvet i sofa![]()
Du da?
Vet ikke hva kroppen driver med :O kynnere, nedpress og vondter av og på. Føles ut som jeg hoster han utVurdere føden? Fødsel på gang??? :-o
Store planer om å ta det med roVarer heldigvis ikke varig da forhåpentligvismen husk å slapp av etter fødsel slik at du ikke får kroniske problemer, mange som presser seg etter fødsel fordi de da føler seg mye bedre
![]()
Jeg opplevde 2 dødsfall i familien mens jeg var gravid. Samme mnd også, men var ikke i slutten av svangerskapet. Skal male et rom som er ute hos mine foreldre. Skal lage fotostudio der inneEr hodet som påvirker kroppen :/ så som jm sa ett brått dødsfall er ikke lett å taklehvor males det?
Mannen som har mistet noen nære?Millionær husker jeg fra barndommen min![]()
Slapper av. Håper N sover så jeg og mannen har litt tid sammenhan trenger meg masse om dagen
Au. Greit du har åpen "tilgang" på føden.Vet ikke hva kroppen driver med :O kynnere, nedpress og vondter av og på. Føles ut som jeg hoster han ut
Høres lurt ut, slitsomt å ha dette etter fødsel ogsåStore planer om å ta det med rovil ikke risikere å bruke evig lang tid på å bli bra
![]()
Hadde det ikke sist, men kjenner en som havna i rullestol på grunn av bekkenløsning og slet i flere år etter fødsel. Så jeg er veldig føre varHøres lurt ut, slitsomt å ha dette etter fødsel også![]()
Trist :/ kult da!Jeg opplevde 2 dødsfall i familien mens jeg var gravid. Samme mnd også, men var ikke i slutten av svangerskapet. Skal male et rom som er ute hos mine foreldre. Skal lage fotostudio der inneson hobbybasis
Har det i kveld og fremover. Hun jordmoren hadde så forståelse så ble litt varm i hjerteAu. Greit du har åpen "tilgang" på føden.
Ja mammaen sinMannen som har mistet noen nære?
❤
Ja millionær er morsomt ;-)
7-åringen gruser meg, han hadde nesten 500 000 i kontanter pluss masse tomter og hoteller![]()
Jeg hadde bare 74 000 og tre hus![]()
Ja var trist i tillegg fikk min samboer et type epileptisk anfall når han kjørte hjem fra jobb 1,5 mnd før småen kom.Trist :/ kult da!
Lqngt bort? Hvor lenge?Noen som har ferie tipsså lyst å reise bort men vet ikke hvor
![]()
Så herlig da!
Ja det synes jeg det erNoen flinke der?
Nå er jeg på butikken må ha kattesand og skal på jobb imorgen så fikser det idag![]()
Uff daHei og god kveld.
Vi skal visst feire bryllupsdagen i kveld med masse god mat og litt vin.
Jeg har planlagt en 3-retter, men nå sitter jeg her helt utslitt og ikke sikker på om jeg i det hele tatt orker å lage noe som helst![]()