Koselig å se deg her igjenSkal jeg prøve å slenge meg med her med dere igjen da, nå som utfordringen er over. Jeg klarte ikke både denne og "dagens jakt på" trådene...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig å se deg her igjenSkal jeg prøve å slenge meg med her med dere igjen da, nå som utfordringen er over. Jeg klarte ikke både denne og "dagens jakt på" trådene...
Oooohhh, bare å nyte barnefri og kose deg med kjærestenDa har vi levert lille J hos tante og onkel. Tror hun kommer til å kose seg, hun brydde seg ikke om mamma og pappa den halvtimen vi satt der![]()
Æææh jeg har barnefrihelt til i morgen kveld! Uvant.
Hvor skulle dere?Nei nå må jeg komme meg i dusjen gubben kommer når som helst og vi skal dra med en gang haha
Måtte lære meg å roe ned tempoet 150 prosent når bekkenet begynteBare å le![]()
Skal ikke sykmelde meg med det første ihvertfallmen bedre sko eller såler burde jeg ha også kanskje noe som strammer opp bekkenet litt
![]()
Også lære at jeg skal gå små skritt![]()
Lite og ingenting herHva skjer i kvelden da?![]()
Vet ikke jeg men er da vel mye som bestillesHva er det jeg kan bestille hjem, pizza?
Ikke lenge igje nå da2 timer igjen på jobb:-D. Eller helt nøyaktig 2 timer og 1 min![]()
Til bestefar og til svergie i morgenHvor skulle dere?![]()
Hehe. Her var det heller omvendt. Men han fikk vilja si til sluttÅåååå har jeg og lyst til!! Men mannen blir så sur da![]()
Hehe. Her får jeg ikke slått gjennom viljen minHehe. Her var det heller omvendt. Men han fikk vilja si til slutt![]()
Måtte lære meg å roe ned tempoet 150 prosent når bekkenet begynteADHD og ingen medisiner
er på et "normalt" tempo nå så lenge jeg ikke blir overivrig
![]()
Noen flinke der?Ser på idol her
Du da?
Varer heldigvis ikke varig da forhåpentligvisMen er drit kjedelig![]()
![]()
Kjekt på lekelandHva skal dere i morgen?
Skal på lekeland med ene broren til mannen. Blir bra å komme oss ut
Disse kynnere og nedpresset kommer å går så tror ikke det er noe å bekymre seg forblir det forandring i spark drar jeg inn asap