Skravletråd April

Tittei damer!
Jeg klarer virkelig ikke følge med tempoet her inne i ukedagene... Men nå er det helg og jeg prøver igjen!

Helgens planer da?
Her blir det prøving av bunad på småen og skal male litt :) der da?

:o skjer da??
Venter på at gutta skal sovne :)
Dette dødsfallet i familien tar på kroppen. Gått med kynnere av og på mye nedpress med vondt. I går føltes det ut som jeg skulle presse han ut og i dag bare jeg hoster så kjennes det ut som noe skjer nede der. Har sånn fri innkomst i kveld om jeg føler for det. Pratet med jm på føden hjem fra bhg idag

Håper de sover snart da

Dette dødsfallet i familien tar på kroppen. Gått med kynnere av og på mye nedpress med vondt. I går føltes det ut som jeg skulle presse han ut og i dag bare jeg hoster så kjennes det ut som noe skjer nede der. Har sånn fri innkomst i kveld om jeg føler for det. Pratet med jm på føden hjem fra bhg idag

Håper de sover snart da
Sikkert greit å ta en tur. Et dødsfall med sorgen som følger kan gå hardt utover en kropp.

Tittei damer!
Jeg klarer virkelig ikke følge med tempoet her inne i ukedagene... Men nå er det helg og jeg prøver igjen!

Helgens planer da?
Prøve å holde en masete svigermor på en armlengdes avstand :P går å gjemmer meg når hu kommer for hu maser så voldsomt om alt som burde blitt gjort. Haha :P
Dine planer da? ;)

Holder på å legge to unger som tydeligvis har veldig lite interesse i å sove :P du da?
Kjenner at bekkenløsningen river i kroppen sammen med slitne ben etter jobben og magen likte ikke maten som mannen lagde :p så ligger stille og prøver å holde kroppen sånn nogenlunde samlet :p

Kjenner at bekkenløsningen river i kroppen sammen med slitne ben etter jobben og magen likte ikke maten som mannen lagde :p så ligger stille og prøver å holde kroppen sånn nogenlunde samlet :p
Haha unnskyld at jeg ler men kjenner meg så godt igjen ;) men ble sykemeldt tilslutt da :P
Å roe ned er beste medisin :)

Haha unnskyld at jeg ler men kjenner meg så godt igjen ;) men ble sykemeldt tilslutt da :P
Å roe ned er beste medisin :)
Bare å le ;)
Skal ikke sykmelde meg med det første ihvertfall ;) men bedre sko eller såler burde jeg ha også kanskje noe som strammer opp bekkenet litt ;)
Også lære at jeg skal gå små skritt ;)

Back
Topp