Skravletråd April

Kjekt på lekeland :) du får ta det litt rolig :) her skal det males ;)
Er hodet som påvirker kroppen :/ så som jm sa ett brått dødsfall er ikke lett å takle :( hvor males det?

Jeg har spilt millionær med eldste, og lagt han. Kom ut fra rommet hans 21.30.

Etter det har jeg sløvet i sofa :-)
Du da?
Millionær husker jeg fra barndommen min ❤️
Slapper av. Håper N sover så jeg og mannen har litt tid sammen ❤️ han trenger meg masse om dagen

Varer heldigvis ikke varig da forhåpentligvis ;) men husk å slapp av etter fødsel slik at du ikke får kroniske problemer, mange som presser seg etter fødsel fordi de da føler seg mye bedre :)
Store planer om å ta det med ro :) vil ikke risikere å bruke evig lang tid på å bli bra :)

Er hodet som påvirker kroppen :/ så som jm sa ett brått dødsfall er ikke lett å takle :( hvor males det?
Jeg opplevde 2 dødsfall i familien mens jeg var gravid. Samme mnd også, men var ikke i slutten av svangerskapet. Skal male et rom som er ute hos mine foreldre. Skal lage fotostudio der inne :p son hobbybasis

Millionær husker jeg fra barndommen min ❤️
Slapper av. Håper N sover så jeg og mannen har litt tid sammen ❤️ han trenger meg masse om dagen
Mannen som har mistet noen nære?

Ja millionær er morsomt ;-)
7-åringen gruser meg, han hadde nesten 500 000 i kontanter pluss masse tomter og hoteller :-P

Jeg hadde bare 74 000 og tre hus :-P

Store planer om å ta det med ro :) vil ikke risikere å bruke evig lang tid på å bli bra :)
Høres lurt ut, slitsomt å ha dette etter fødsel også ;)

Høres lurt ut, slitsomt å ha dette etter fødsel også ;)
Hadde det ikke sist, men kjenner en som havna i rullestol på grunn av bekkenløsning og slet i flere år etter fødsel. Så jeg er veldig føre var :P

Jeg opplevde 2 dødsfall i familien mens jeg var gravid. Samme mnd også, men var ikke i slutten av svangerskapet. Skal male et rom som er ute hos mine foreldre. Skal lage fotostudio der inne :p son hobbybasis
Trist :/ kult da!

Mannen som har mistet noen nære?

Ja millionær er morsomt ;-)
7-åringen gruser meg, han hadde nesten 500 000 i kontanter pluss masse tomter og hoteller :-P

Jeg hadde bare 74 000 og tre hus :-P
Ja mammaen sin :(
Oi såpass ja. Barn har det gøy når man vinner vet jeg :)

Trist :/ kult da!
Ja var trist i tillegg fikk min samboer et type epileptisk anfall når han kjørte hjem fra jobb 1,5 mnd før småen kom.
Ja :) skal se om jeg blir flinkere :) håper på fine bilder av småen :)

Back
Topp