Lykke til hos tannlegenSitter med J og venter på tannlegen. Håper ikke de skal gi noen form for bedøvelseguttungen har sinnsykt sprøyteskrekk
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til hos tannlegenSitter med J og venter på tannlegen. Håper ikke de skal gi noen form for bedøvelseguttungen har sinnsykt sprøyteskrekk
![]()
Eller skravleBaby sover morgendupp og mor drikker kaffe. Rydde litt da tro? Ehm..![]()
![]()
Her er det opphold. Satser på trilleturDårlig vær ute.. Ser ikke ut som eg går ut i dagblir klesvask av dette
![]()
Hehe. Er jo spennende daEr det bare jeg som syns det er litt trist at konkurransene er over?![]()
Norsk og engelskHvilken fag har du?
Nå er baby våken og mor måå rydde! Lova faren at badet skulle være rent til han kommer hjem. Vi skal flytte om i stua i kveld. Så han får nok å gjøre daEller skravle![]()
Jeg liker å konkurrere men deilig med en dag eller to før man begir seg ut på en ny runde som detteEr det bare jeg som syns det er litt trist at konkurransene er over?![]()
Mini har nettopp sovnet. Etter litt veldig om og men i et par timer. Da ble jeg ferdig med kaka og pakkingen skal ta meg en kaffe før han våkner igjenDeilig å slappe av når mini har første hvilvåkner nok snart
Kjedelig når det er sånn.. Kan du ha ham i bæresele da?Han ligger og hyler i vognen så nytter ikke. I armene mine bare kaver han og sutrer og på gulvet vil han ikke være med mindre jeg er der med han. Og da sutrer han også etter kort tid for han er egentlig stuptrøtt
Såklart vi klarer det!Klarer vel 20 000 innlegg i denne tråden i dag?
Det er så digg.Åååh, junior sovna i fangetDet skjer ikke akkurat ofte
![]()
Håper du for sove litt og klar for helgenble kastet i sengen av mannen, så da skal jeg sove litt. skal ta litt husarbeid idag
henter N når han føler for det. hun har ikke noe vondt av å være i bhgselv om hun var både trøtt og lei seg idag
Hvilken klasser?Norsk og engelsk![]()
Det har han alldri likt. Nå sovnet han i vognen men våknet etter 10 min:-/. Sovnet på brystet mitt igjen daKjedelig når det er sånn.. Kan du ha ham i bæresele da?
Såklart vi klarer det!
Kan jobbe fra ungdomsskole til vgs. Er ikke ferdig enda, så vet ikke hvor jeg ender opp. Håper på u.skoleHvilken klasser?
Så bilde av henneWohoi dag har jeg en ettåring i hus
![]()
Får du rydda mens babyen er våken?:krNå er baby våken og mor måå rydde! Lova faren at badet skulle være rent til han kommer hjem. Vi skal flytte om i stua i kveld. Så han får nok å gjøre da![]()