Skravletråd April

Lillemor sover enda :o amma/gav flaske i 1,5 time fra halv sju til åtte. Ho er sikkert helt full i magen :P

Haha la ikke merke til det engang:-). Litt trøtt på morgenen:-P. Jobber i hjemmesykepleien men har jobbet både på sykehus og sykehjem også :-). Men merker jeg begynner å bli lei turnuslivet spesielt nå når barn er kommet:-). Kjedelig å gå glipp av helger og røde dager med familien til fordel for jobben. Så håper på en ren dagstilling snart. Bare synd de er så populære
Derfor blir jeg lærer:) neida, ikke bare på grunn av røddager. Liker faget mitt og liker å være med barn og unge.

Er det ikke typisk. Har litt jeg skulle få gjort før kveldsvakt og som er greit å få gjort mens mini sover. Men nå har jeg holdt på i 1 time med en supertrøtt gutt som absolutt ikke skal sove:-/. Gnir seg i øynene, tunge øyelokk og gjesper som bare det men sove? Neida

Er det ikke typisk. Har litt jeg skulle få gjort før kveldsvakt og som er greit å få gjort mens mini sover. Men nå har jeg holdt på i 1 time med en supertrøtt gutt som absolutt ikke skal sove:-/. Gnir seg i øynene, tunge øyelokk og gjesper som bare det men sove? Neida
Kan du ikke la ham slappe av for seg selv ? Eller vil han bare være hos deg? Håper du får gjort det du skal:)

Kan du ikke la ham slappe av for seg selv ? Eller vil han bare være hos deg? Håper du får gjort det du skal:)
Han ligger og hyler i vognen så nytter ikke. I armene mine bare kaver han og sutrer og på gulvet vil han ikke være med mindre jeg er der med han. Og da sutrer han også etter kort tid for han er egentlig stuptrøtt

Back
Topp