Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja godt med helgHjelpe meggodt det er snart helg
![]()
JaUff det var tidlig
Huff.. Ja greit å ha noe å juble forKaotisk døgn... Junior klarte å sparke fra bordet med beina så han og tripp trappstolen deisa rett i gulvet. Det gikk heldigvis bra! Så kom strømselskapet og stengte strømmen på ettermiddagen, viste seg å være en feil, men hadde hverken tid eller mulighet til å fikse opp etter seg i går. Venter på at de skal komme nå snart...Så...Håper noen har lært å gjøre jobben sin grundig. Har satt pappa på saken, ekspert på å skrive klager. Ellers har junior fortsatt feber, muligens smittet mini.
Men nå er det snart helg, og det jubler vi for!![]()
Ikke alltid så motiverende med all husarbeid når man endelig får litt alene tidBaby sover morgendupp og mor drikker kaffe. Rydde litt da tro? Ehm..![]()
![]()
Går nok fint med barnevaktDette er første overnattingenveldig fornøyd med valge av barmevakt, tror de også er fornøyde.
Kjenner det stikker litt i mammahjerte når jeg skal være borte fra henne ett helt døgn
Ooh shopping er nicenoe spess du skal ha?
J ser ikke sin bestemor så oftehun bor litt langt unna.
Ååh jeg vil å på loppis. Men vi prioiterer turist i egen by på søndagom været strekker til.
Godt å få hjelp til slikt jaOj!! Mye som har skjedd hos dere på et døgn, ja! Godt faren din er satt på saken og at dere får skrevet en klage!
Masse god bedring til junior! Håper mini holder seg frisk![]()
Nå er det snart helg helg helg!! Hurra![]()
Spesielt ikke når det er så mange hyggelige skravledamer på bvIkke alltid så motiverende med all husarbeid når man endelig får litt alene tid![]()
JaSpesielt ikke når det er så mange hyggelige skravledamer på bvhar vaska noen maskiner da. Det gjør seg jo selv, må bare henge opp
Heldig du med trommel. Hakke det jeg. Har hengt det ut nå da. Men er treg tørk i dag..Jaher vasker jeg 3 maskinen med klær og har tørketrommelen på
blir mye å henge opp etterpå. Må henge opp klærne på barnerommet
![]()
Haha la ikke merke til det engangI bedre form ble til investorgodt du skjønte hva jeg mente. Jeg prøvde meg som sykepleierstudent en gang.. Gikk to år så fikk jeg nok. All ære til de som våger ansvaret. Jobber du på sykehus eller sykehjem?
bhg sier voksesmerterjamen hadde 2 brett, så et perfekt og et litt mindre
ja veldig !
skal vi dele en smash pose ?
jeg !
Uff dahvorfor det ?
Det var dadårligNeiendte opp med isbitposer