Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alltid deilig å slappe av litt alene![]()
Da virker det jo som det er på bedringens veiSpurte på apoteket om jeg kunne bruke otribaby sonne som er beregnet for nesen. Det gikk fint. Det var lite forskjell på dem og vanlige dråperkun litt mer salt i de som heter øyedråper. Så nå får jeg brukt opp det jeg har først
og så langt i dag har øyet sett greit ut
ingen smuss enda og ikke rent enda heller
![]()
Ja mini elsker seg der så greit å få det med seg. Husker ikke når fotografering er hos oss men nærmer seg nok
Tusen takkGod bedrinh til mini din
Er så gøy å se at de liker seg i vannMin lille stortrives og der
Blir spennende med fotografering!
Masse lykke tilSitter med J og venter på tannlegen. Håper ikke de skal gi noen form for bedøvelseguttungen har sinnsykt sprøyteskrekk
![]()
I bedre form ble til investorHåper også det. Ja jobber som sykepleier
![]()
Oi det var litt av hvert?!Kaotisk døgn... Junior klarte å sparke fra bordet med beina så han og tripp trappstolen deisa rett i gulvet. Det gikk heldigvis bra! Så kom strømselskapet og stengte strømmen på ettermiddagen, viste seg å være en feil, men hadde hverken tid eller mulighet til å fikse opp etter seg i går. Venter på at de skal komme nå snart...Så...Håper noen har lært å gjøre jobben sin grundig. Har satt pappa på saken, ekspert på å skrive klager. Ellers har junior fortsatt feber, muligens smittet mini.
Men nå er det snart helg, og det jubler vi for!![]()
NeiHa ha det må de vel ha der
Jepp, godt plantet på hedemarkenEr du fremme nå?
Det gikk fint, han kjørte. Jeg strikketÅja, det er sant.
Hehe, samme som meg ds, jeg er sæ nyskjerri at jeg MÅTTE viteÅ ja! Står tilogmed informasjon fra sykehuset at de vil se etter det men at i en prosent av ultralydene kan de ikke se det pga stillingen til fosteret![]()
Så når jeg vet at de også vil se etter det skal jeg absolutt vite! Mannen er helt lik meg dervar aldri noe diskusjon om vi skulle vite det eller ikke
![]()
Måtte vente 2't med amming etter tablett og det å vente 2 timer etter noe som ikke funket med en baby som ammet ofte ikke ideelt'Forte' er vel kanskje litt andre ting i ja.. da er det vel gjerne noe ekstra stoffer i som gir raskere opptak..![]()
JaDa virker det jo som det er på bedringens veiså bra!
Vet men blir jo utslitt etter all kjøringen og shoppingen, spesielt når jeg ikke liker shopping!Nei, sånt kan du jo ikke drive med?!![]()
Høres godt ut med frisk luft fra sykkelenGod morgen
Hjemme fra sykkeltur![]()
Tja ikke helt men har blitt mye tregere enn jeg var!Du har da ikke glemt gamle kunster?!![]()
Ja heldigvis! Ellers hadde jeg hatt dårlig samvittighetGikk fint i går også![]()
Godt vi er flereHehe, samme som meg ds, jeg er sæ nyskjerri at jeg MÅTTE vite![]()