Skravletråd April

Spennende :) skal dere vite kjønn?
Å ja! Står tilogmed informasjon fra sykehuset at de vil se etter det men at i en prosent av ultralydene kan de ikke se det pga stillingen til fosteret ;)
Så når jeg vet at de også vil se etter det skal jeg absolutt vite! Mannen er helt lik meg der ;) var aldri noe diskusjon om vi skulle vite det eller ikke ;)

God dag :)
Hadde planer om å hjelpe dere igår men ble ødelagt av å være altfor opptatt :o
Men ser dere klarte kravet og nesten kom opp i 10.000 :D

Helt klart bedre enn ingenting:)
Spurte på apoteket om jeg kunne bruke otribaby sonne som er beregnet for nesen. Det gikk fint. Det var lite forskjell på dem og vanlige dråper :) kun litt mer salt i de som heter øyedråper. Så nå får jeg brukt opp det jeg har først :) og så langt i dag har øyet sett greit ut :) ingen smuss enda og ikke rent enda heller :)

Hm. Her pleier folk få sterkere ibux bare :')
Men paracetamol hadde vært like greit å bruke, uansett.
Tror eg fikk noe paraben forte? Husker ikke om det er det den het :p som var litt sterkere

Ja, det er blitt en del :p
Kjekt på babysvømming! Vi måtte droppe denne uka siden mini ikke har vært helt iform.. Kjipt, men..
Heldigvis mister vi ikke fotograferingen, som er neste uke :D
Lang dag for deg da..
Ja mini elsker seg der så greit å få det med seg :-). Husker ikke når fotografering er hos oss men nærmer seg nok

Sitter med J og venter på tannlegen. Håper ikke de skal gi noen form for bedøvelse :P guttungen har sinnsykt sprøyteskrekk :P

Back
Topp