Skjønte det, og mente at mannen måtte få seg pupp så du fikk litt fredHaha! Mente ungen
Nei, mannen satt her og gjespa, så jeg sa han kunne gå å legge seg så jeg fikk sitte ifred litt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønte det, og mente at mannen måtte få seg pupp så du fikk litt fredHaha! Mente ungen
Nei, mannen satt her og gjespa, så jeg sa han kunne gå å legge seg så jeg fikk sitte ifred litt![]()
Skjønte det, og mente at mannen måtte få seg pupp så du fikk litt fred![]()
Kanskje han fant favorittstillingen ;-)Aaaaw, var å luska i døra for å sjekke mini.. Der låg han og sov på magen med rumpa i været <3
Har han aldri gjort før![]()
Så kunne han ta seg av leggingen ;-)Aaah, ja det hadde jaggu vært greit!!![]()
er nok spist opp før du kommer![]()
Så hærlig![]()
Kanskje han fant favorittstillingen ;-)
Så kunne han ta seg av leggingen ;-)
Altfor mange innlegg til at hodet mitt fungerer til å lese gjennom alle nå sent på kvelden. Her har vi kost oss på babysvømming idag, mini fant sklien som var satt klar og der ville han bli
. Ellers har jeg hatt en hektisk dag på kveldsvakt så glad nå når sengen er nær
![]()
Gjør jo detHun trenger jo mer enn meg![]()
Aha...kjedelig å maseDama som skulle sy ut bunaden min. Ønsket helst ha den klar til i starten av mai :/
Helt klart bedre enn ingentingKun brukt saltvannsdråper men bedre enn ingenting![]()
Ugg dette ble tidlig morgen. J har vært våken siden 4:30![]()
Hun sovna. Klatra oppå far sin etter ett bleieskiftGod morgen! Håper du har fått deg litt mer søvn etter den tid?
Vesla her har sovet så utrolig dårlig i dagHåper på en lengre dupp i løpet av dagen!
Fått spist litt frokost enda?