Hun trenger jo mer enn megHaha, det ender ofte sånn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun trenger jo mer enn megHaha, det ender ofte sånn![]()
Ja iallefall for noen dager ;-)Da er du i god gammel driv ja.
Jeg er ikke sikker, men tror ikke jeg har passert de 1000 enda jeg. Ikke 18 tråder heller, det talte jeg over nettopp, tror det var 10
hun er for liten det merker vi. "glad" for at hun er så liten som henne er <3
Hvordan forskjell da? xDJeg har hatt alle mine på 3kg tallet. Noen langt nede mens andre langt oppehar merket stor forskjell på underlivet etter hvor store barna var
hadde jeg fått en 4,5 kg hadde jeg blitt ødelagt..
Hva må du mase om?Æsj. Jeg hater å mase.....
Nei. Operere ut en visdomstann![]()
Lykke til hos jordmorImon er eg 39+4 og eg ska till jordmor . Kan eg ikkje bara be henne trolla lite å få gang på denna lata babyen![]()
Jeg ble ødelagt av 3720 gram og jeg :-oJeg har hatt alle mine på 3kg tallet. Noen langt nede mens andre langt oppehar merket stor forskjell på underlivet etter hvor store barna var
hadde jeg fått en 4,5 kg hadde jeg blitt ødelagt..
barn tar det mye lettere enn oss. at henne ble påvirket som vi trodde er faktisk voksesmerter så glad henne ikke skjønner noeBarn tar slike ting veldig bra og.. 6 åringen min ble lei seg.. Men samtidig har så fin og naturlig vinkling på det
Gikk ut av skolehelsetjenesten så hadde ingen tannlege mer kom til tannlege som sa jeg hadde ingen hull. Visdomstennene som må ut. Trakk en i september og må trekke neste i mai.. Eller operere som det erHøres ikke trivelig ut.. Men.. Om man aldri drar, så er det fort gjort at de ikke er mulig å redde lenger.. :/ Dessverre.. Har sett sånt mange ganger.. f.eks der folk har nektet å dra til tannlegen fordi de ikke har vondt.. og når de først drar igjen, må de trekke masse
Var det en offentlig tannlege?
Lage du og?Nam ! Vi har vaffel røre i kjøleskapet![]()
Ja ikke særlig deilig. Sist hjalp ikke smertestillende jeg fikk hellerUsja!!!!
Dwt var braJeg bare hiver meg innpå jeghåper alle har hatt en bra dag og kveld? Vi har vært til barnelege og alt var fint. Ingen grunn til bekymring
![]()
Hva må du mase om?
Det er egentlig til i morraLage du og?![]()
Hatt den hos henne lenge?Var ei som skulle sy ut bunaden min. Så hørte jeg ikke mer fra henne, så måtte mase på nytt om hun ikke kunne se på den snart...
Gikk ut av skolehelsetjenesten så hadde ingen tannlege mer kom til tannlege som sa jeg hadde ingen hull. Visdomstennene som må ut. Trakk en i september og må trekke neste i mai.. Eller operere som det er
Vært på gåturBolledeig til hevinghva skjer ?
Da blir det imorraDet er egentlig til i morra![]()
Hadde ikke gått tur daVar det ikke noe hyggelig?![]()