Skravletråd April

ang gråtingen til N så er det ikke dødsfallet, men voksesmerter. hun hadde ristet i bena sine og pekt på de. sagt au når henne sov og gråt mye under soving idag. så henne sovnet på armen til en av de voksene. når de spiste hadde henne ristet med bena og sagt au, og hos mamma så pekte henne på bena og sa au. glad hun ikke er påvirket slik vi trodde. stakkar jenta mi som har vondt <3

Ja var flinke i går ;-)

Jeg skrev jo 333 innlegg i går :p
I godt gammelt driv igjen ;-)

Da er du i god gammel driv ja.

Jeg er ikke sikker, men tror ikke jeg har passert de 1000 enda jeg. Ikke 18 tråder heller, det talte jeg over nettopp, tror det var 10

Jeg bare hiver meg innpå jeg:) håper alle har hatt en bra dag og kveld? Vi har vært til barnelege og alt var fint. Ingen grunn til bekymring:)
Godt alt var fint. Jeg har det bra jeg. Får vafler snart :)

Ja ikke alltid lett å beregne når det kan være 1 kg feil :p glad min bare var rett over 3 kg :)

Jeg har hatt alle mine på 3kg tallet. Noen langt nede mens andre langt oppe :p har merket stor forskjell på underlivet etter hvor store barna var :p hadde jeg fått en 4,5 kg hadde jeg blitt ødelagt..

Nei.. Men føler meg lei. Gikk ikke til tannlege på 4,5 år det resulterte i å trekke 2 til tenner..

Høres ikke trivelig ut.. Men.. Om man aldri drar, så er det fort gjort at de ikke er mulig å redde lenger.. :/ Dessverre.. Har sett sånt mange ganger.. f.eks der folk har nektet å dra til tannlegen fordi de ikke har vondt.. og når de først drar igjen, må de trekke masse :o

Var det en offentlig tannlege?

Back
Topp