Hvorfor det?Snart mindre skravling fra meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor det?Snart mindre skravling fra meg![]()
Koselig å se degMå titte innom her. Er her så sjelden![]()
Rydde huset. mamma og mimmi (bestemor) kommer i helga og skal hjelpe oss med vårrengjøring. (skalkeskjul for å reise 8 timer for å besøke barnebarnet <3)Har ikke tid
Skal møte ei venninne på lørdag. Og handle sko til dattera. Hva med deg?
Håper du har hatt en fin ettermiddagDa har jeg logget av jobb-PC'n..
Nå stikker jeg snart for å hente guttene![]()
Helt topp dag på jobbHatt en fin dag på jobb?
Så koselig med grønnsaker i drivhus![]()
Jeg spiser middag, fikk til og med lage den ifred![]()
Ja har vært ganske rolig her idagHer var det stille . Ovanligt
Stilla før stormen kanske
Rydde huset. mamma og mimmi (bestemor) kommer i helga og skal hjelpe oss med vårrengjøring. (skalkeskjul for å reise 8 timer for å besøke barnebarnet <3)
Hadde jo vært artig, men da må tempo opp to hakkI dag tror bikker vi 19000 innlegg i denne tråden! Kan vi klare 20000 i denne tråden idag?Ser vi mangler Ca 2500 innlegg totalt for idag!
![]()
Hurra for forlenget kontrakt!!Tja... 2 år tror jeg. Nettopp forlenget kontrakten min med Sandviks
Ja, sant! Jeg har vært borte noen timer nå, får sjekke status for i dag også!Hadde jo vært artig, men da må tempo opp to hakk![]()
Haha, det ender ofte sånnNei de vet at jeg sikkert bare ender opp med å bruke de på bhg ting til jenta![]()
Jeg har 12mai![]()
Hvorfor er jeg ikke overrasket?Ja vi gjorde det ;-)
Med god margin. ;-)
Jada, må jo ta igjen litt i kveldJeg skjønner det ;-)
Komme sterkere tilbake i kveld da ;-)
Er det bursdag på gang?Lagt meg på sofaen, beina går ! Må lage gelé, boller å muffins
Kos deg på handleturMenyen er ferdig, og snart er handlelisten også ferdig, så da må vel jeg ut og ukeshandle da![]()
Takkspennendelykke til når tida kommer
![]()
Hang in thereImon er eg 39+4 og eg ska till jordmor . Kan eg ikkje bara be henne trolla lite å få gang på denna lata babyen![]()