Skravletråd April

Altfor mange innlegg til at hodet mitt fungerer til å lese gjennom alle nå sent på kvelden:-). Her har vi kost oss på babysvømming idag, mini fant sklien som var satt klar og der ville han bli:-). Ellers har jeg hatt en hektisk dag på kveldsvakt så glad nå når sengen er nær:-)

Altfor mange innlegg til at hodet mitt fungerer til å lese gjennom alle nå sent på kvelden:-). Her har vi kost oss på babysvømming idag, mini fant sklien som var satt klar og der ville han bli:-). Ellers har jeg hatt en hektisk dag på kveldsvakt så glad nå når sengen er nær:-)

Ja, det er blitt en del :p
Kjekt på babysvømming! Vi måtte droppe denne uka siden mini ikke har vært helt iform.. Kjipt, men..
Heldigvis mister vi ikke fotograferingen, som er neste uke :D
Lang dag for deg da..

Hjelpes... Ble for opphengt i alenetiden min.. Ble sittende å se på Britain's got talent auditions på youtube i en time :p haha
Nå natt!!

God morgen! Håper du har fått deg litt mer søvn etter den tid?
Vesla her har sovet så utrolig dårlig i dag :( Håper på en lengre dupp i løpet av dagen!
Fått spist litt frokost enda?
Hun sovna. Klatra oppå far sin etter ett bleieskift :p poff så sovna hun. Jeg holder på å pakke :) J skal på overnatting hos tante og onkel mens jeg og mannen skal på Stena Line :D eller fylla line som mannen så fint kaller det ;)

Hoho BARNEFRI!!! Søvn :D aah gleder meg.. Ja så var det frokost da :p nei det har jeg ikke spist ennå.

Lang natt for deg med andre ord? Håper hu sover ekstra lenge på dagen idag da. Planer for dagen? :)
Welcome back i skravletråden btw. Savna deg <3

Back
Topp