Skravletråd April

Å når det stod at man i tillegg ikke skulle amme så droppet jeg de kun fullstendig.. Småen var 7 mnd...

Ibux eller så?
Kunne vel tatt Paracet i stedet for å droppe helt. Det er vel relativt ammevennlig...?

Ja er nok det. Tror jeg legger meg :p ble lite skravling på meg i kveld :p fra å sovne 19:15 i går til 20:50 i dag
Har holdt ut lenge idag da! Og du har bidratt masse med skriving i dag! :D Så det er liv å være sliten nå! ;)

Her blir det barneserie etter jeg har sittet ute hos mannen. Så natta! N sovnet til slutt så håper hun får sove godt og sånn i natt ❤️

Visdomstennene er heldigvis ganske ubrukelige for de fleste.. vær glad du får trukket dem NÅ du.. Om de måtte ut etter du var 30, Hadde det blitt mye vanskeligere...

Ææææ!!! Og tannlegen min synes ikke det var noen vits å fjerne min enda da den ikke lagde så mye krøll.. Hatt den betent flere ganger og fått antibiotika da... Og nå er jeg godt over 30... :(

Ææææ!!! Og tannlegen min synes ikke det var noen vits å fjerne min enda da den ikke lagde så mye krøll.. Hatt den betent flere ganger og fått antibiotika da... Og nå er jeg godt over 30... :(

Så teit?
Her praksiserer vi at vi trekker dem om de får hull før 30 til og med.. Fordi da KOMMER de til å bli en plage, siden man ikke klarer holde det rent der.. :S

Back
Topp