Var ikke sånn herSåpassså mer smertefullt og lengre tid før man blir bra..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var ikke sånn herSåpassså mer smertefullt og lengre tid før man blir bra..
Det er jeg ogsåJeg er veldig spent på å høre hva premien er :O
Skikkelig nysgjerrig!
Men nå er jeg slitenSå bra!![]()
Såpassså mer smertefullt og lengre tid før man blir bra..
Men nå er jeg sliten
Kun brukt saltvannsdråper men bedre enn ingentingBra du fikk startet med dråper da![]()
Takk.mfikk egentlig time i januar men utsatt den..Oi!au! All min medfølelse!
Ja. Men var heldigmhan sov lengre enn normalt så jeg fikk tid å være litt aktivÅ janaturlig årsak!
Så bra da. Har heldigvis ikke behov for å fjerne mer enn en tann tilVar ikke sånn her![]()
Nå gikk vi ca 6 kmSer den. Gikk du langt?
Syns det var vondt etterpå jeg, smertestillende funket ikke etter bedøvelsen gikk utTja.. man skal jo helst ikke ha vondt der og da.. men tilhelingsprosessen kan vel forsåvidt være vondere..
Jeg skal ta en nå 25 april. Det ee min 3Så bra da. Har heldigvis ikke behov for å fjerne mer enn en tann til![]()
Så du må inn før megJeg skal ta en nå 25 april. Det ee min 3
Syns det var vondt etterpå jeg, smertestillende funket ikke etter bedøvelsen gikk ut
Ikke slått seg her eller i barnehagenNope ikke på dagtid fikk vi beskjed om da vi lurte på det med kb . For de vokser på nqtten og dermed var det da de kunne ha det
Hun kan jo ha slått seg
Ja er nok det. Tror jeg legger megMange slitne her i kveld?![]()
Å når det stod at man i tillegg ikke skulle amme så droppet jeg de kun fullstendig.. Småen var 7 mnd...Er gjerne slik... :/