Skravletråd April

God dag :)
Hadde planer om å hjelpe dere igår men ble ødelagt av å være altfor opptatt :o
Men ser dere klarte kravet og nesten kom opp i 10.000 :D
Hadde store planer jeg også men mannen la ned mobilforbud :P

Hun sovna. Klatra oppå far sin etter ett bleieskift :p poff så sovna hun. Jeg holder på å pakke :) J skal på overnatting hos tante og onkel mens jeg og mannen skal på Stena Line :D eller fylla line som mannen så fint kaller det ;)

Hoho BARNEFRI!!! Søvn :D aah gleder meg.. Ja så var det frokost da :p nei det har jeg ikke spist ennå.

Lang natt for deg med andre ord? Håper hu sover ekstra lenge på dagen idag da. Planer for dagen? :)
Welcome back i skravletråden btw. Savna deg <3

Åå fylla line tur høres koselig ut ;) :D <3 Barnefri og søvn høres DIGG ut!! :D Har J sovet hos onkel og tante tidligere også eller er det første overnatting?

Heldigvis sover snuppa mi nå! Skal spise litt frokost og så legge meg igjen tenkte jeg!!
Planen for dagen er å shoppe litt og å møte mamma. Snupp har ikke møtt bestemor på to uker nå, siden hun har vært syk!! Blir koselig❤️

Imorgen skal jeg på loppis også er det søndagsmiddag hos mormor denne helgen :)

Tusen takk!! Godt å være tilbake her inne ;) savnet deg også pus ;) :D

Sitter med J og venter på tannlegen. Håper ikke de skal gi noen form for bedøvelse :P guttungen har sinnsykt sprøyteskrekk :P
Huff håper dere slipper unna sprøyter!

Åååmaigaaad!! Endelig litt alenetid! Kasta gubben i seng og baby sovna endelig! Np har jeg stua for meg selv!...sammen med hunden og alt rotet (som jeg velger å ignorere)
Nesten så jeg må finne frem sjokoladen :o
Alltid deilig å slappe av litt alene:D

Åå fylla line tur høres koselig ut ;) :D <3 Barnefri og søvn høres DIGG ut!! :D Har J sovet hos onkel og tante tidligere også eller er det første overnatting?

Heldigvis sover snuppa mi nå! Skal spise litt frokost og så legge meg igjen tenkte jeg!!
Planen for dagen er å shoppe litt og å møte mamma. Snupp har ikke møtt bestemor på to uker nå, siden hun har vært syk!! Blir koselig❤️

Imorgen skal jeg på loppis også er det søndagsmiddag hos mormor denne helgen :)

Tusen takk!! Godt å være tilbake her inne ;) savnet deg også pus ;) :D
Dette er første overnattingen :o veldig fornøyd med valge av barmevakt, tror de også er fornøyde.
Kjenner det stikker litt i mammahjerte når jeg skal være borte fra henne ett helt døgn :o

Ooh shopping er nice ;) noe spess du skal ha?
J ser ikke sin bestemor så ofte :( hun bor litt langt unna.

Ååh jeg vil å på loppis. Men vi prioiterer turist i egen by på søndag :) om været strekker til.

Back
Topp