Det var det ogsåHøres godt ut med frisk luft fra sykkelen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var det ogsåHøres godt ut med frisk luft fra sykkelen![]()
Det var ikke mye neiJaså sov hun ikke så mye nå heller
30 min kanskje.
Ha ha har du kost deg? Du får lage egen konkuranseEr det bare jeg som syns det er litt trist at konkurransene er over?![]()
Men var det ikke slik nedtrapping i dag???Ha ha har du kost deg? Du får lage egen konkuranse
450 innlegg bare. Det er vel nådd alleredeMen var det ikke slik nedtrapping i dag???
Finnmark..Oi, hvor bor du siden dere har så mye snø?
Derfor blir jeg lærerHaha la ikke merke til det engang. Litt trøtt på morgenen
. Jobber i hjemmesykepleien men har jobbet både på sykehus og sykehjem også
. Men merker jeg begynner å bli lei turnuslivet spesielt nå når barn er kommet
. Kjedelig å gå glipp av helger og røde dager med familien til fordel for jobben. Så håper på en ren dagstilling snart. Bare synd de er så populære
Kan du ikke la ham slappe av for seg selv ? Eller vil han bare være hos deg? Håper du får gjort det du skalEr det ikke typisk. Har litt jeg skulle få gjort før kveldsvakt og som er greit å få gjort mens mini sover. Men nå har jeg holdt på i 1 time med en supertrøtt gutt som absolutt ikke skal sove:-/. Gnir seg i øynene, tunge øyelokk og gjesper som bare det men sove? Neida
Så deiligLillemor sover endaamma/gav flaske i 1,5 time fra halv sju til åtte. Ho er sikkert helt full i magen
![]()
Hvilken fag har du?Derfor blir jeg lærerneida, ikke bare på grunn av røddager. Liker faget mitt og liker å være med barn og unge.
Han ligger og hyler i vognen så nytter ikke. I armene mine bare kaver han og sutrer og på gulvet vil han ikke være med mindre jeg er der med han. Og da sutrer han også etter kort tid for han er egentlig stuptrøttKan du ikke la ham slappe av for seg selv ? Eller vil han bare være hos deg? Håper du får gjort det du skal![]()
Gratulerer med 1 åringWohoi dag har jeg en ettåring i hus
![]()
TakkGratulerer med 1 åring![]()
Ja ser selv hvor fort det går her, allerede 15.5 måned:-O.Takkhelt utrolig hvor fort tiden går