Mai 2016

Spm : noen som vet om man kan få satt inn flere egg når man er over 35?
Jeg har selv ei tvillingsøster og hun fikk også tvillingjenter. Så hadde vært greit å kjørt på med ett sett til.... ;)

Det lurer jeg også på :-) Vil også gjerne få satt inn 2.

Spm : noen som vet om man kan få satt inn flere egg når man er over 35?
Jeg har selv ei tvillingsøster og hun fikk også tvillingjenter. Så hadde vært greit å kjørt på med ett sett til.... ;)
Det er en helhetsvurdering, men høy alder tror jeg kan være en grunn til å sette inn to ja :)

93db14b1966a32e82e0779fb457b0f08

Har laget meg et Synarela-ark som ligger i esken med sprayen ;)
Så vet jeg om det er høyre eller venstre nesebor :) hihi...

Mener det stod oppført på skjema jeg fikk i Porsgrunn iallefall.
Kvinne over 35.

Jeg har fått satt inn to egg i Porsgrunn på to av fire forsøk, og jeg var da mellom 26-27 år. De private klinikkene setter ofte inn to pga da har man som regel allrede hatt noen mislykka forsøk.

Tok Synarela 1,5 t for sent?!?! .....Noen som vet om det har no betydning? Ble superstressa nå...!! Har jeg ødelagt alt nå?
Klarte forsove meg.... :(
Skal ha mensen idag men ingenting har skjedd enda. Veit den kan bli noen dager forsinka når man sprayer..?
Noen som vet når jeg bytter flaske når jeg sprayer 3 x daglig?

Tok Synarela 1,5 t for sent?!?! .....Noen som vet om det har no betydning? Ble superstressa nå...!! Har jeg ødelagt alt nå?
Skal ha mensen idag men ingenting har skjedd enda. Veit den kan bli noen dager forsinka når man sprayer..?

Det går helt fint, skjedde meg mange ganger og sykepleieren sa at jeg kunne forskyve tiden litt.

Jeg skal bytte flaske etter 15 dager (sprayer 4 hver dag) :-)

Sniker litt her inne. Ikke IVF på oss denne måneden, men stimuleringen med sprøyter og naturmetoden mens vi venter på IVF. Spent da det er 4 mnd siden sist EL og vi kun har hatt én reell sjanse på det året vi har prøvd.

Forventer mensen neste søndag etter provera, så begynner jeg på letrozol (enkel) 24-29. april og Puregon fra 29. april til første kontroll 4. mai :) Spent på hvor lang stimulering vi trenger da eggstokkene mine er ekstremt trege, som gynekologen så pent sier.

Har brukt letrozol (enkel, dobbel og trippel) og pergotime tidligere. Fikk EL 2 første kurer av letrozol, men ikke de neste 3 kurene. Tatt laparoskopi i februar, ingen tette eggledere men jeg har PCOS og anovulasjon. Mannen er fin.

Back
Topp