Spm : noen som vet om man kan få satt inn flere egg når man er over 35?
Jeg har selv ei tvillingsøster og hun fikk også tvillingjenter. Så hadde vært greit å kjørt på med ett sett til....![]()
Det lurer jeg også på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spm : noen som vet om man kan få satt inn flere egg når man er over 35?
Jeg har selv ei tvillingsøster og hun fikk også tvillingjenter. Så hadde vært greit å kjørt på med ett sett til....![]()
Det lurer jeg også påVil også gjerne få satt inn 2.
Svigersøsteren min hadde spurt og da hadde de sagt siden hun var UNDER 35 år så gjorde de ikke de. . .
Det skader jo ikke å høre![]()
Da får jeg vell bare begynne med detAnbefales å ta folsyre 3 måneder før planlagt graviditet til alle![]()
Det er en helhetsvurdering, men høy alder tror jeg kan være en grunn til å sette inn to jaSpm : noen som vet om man kan få satt inn flere egg når man er over 35?
Det er en helhetsvurdering, men høy alder tror jeg kan være en grunn til å sette inn to ja![]()
Mener det stod oppført på skjema jeg fikk i Porsgrunn iallefall.
Kvinne over 35.
Tok Synarela 1,5 t for sent?!?! .....Noen som vet om det har no betydning? Ble superstressa nå...!! Har jeg ødelagt alt nå?
Klarte forsove meg....
Skal ha mensen idag men ingenting har skjedd enda. Veit den kan bli noen dager forsinka når man sprayer..?
Noen som vet når jeg bytter flaske når jeg sprayer 3 x daglig?
Det går helt fint, skjedde meg mange ganger og sykepleieren sa at jeg kunne forskyve tiden litt.
Tok Synarela 1,5 t for sent?!?! .....Noen som vet om det har no betydning? Ble superstressa nå...!! Har jeg ødelagt alt nå?
Klarte forsove meg....
Skal ha mensen idag men ingenting har skjedd enda. Veit den kan bli noen dager forsinka når man sprayer..?
Noen som vet når jeg bytter flaske når jeg sprayer 3 x daglig?
Jeg skal bytte flaske etter 15 dager (sprayer 4 hver dag)![]()