Mai 2016

Da fikk jeg planen i posten fra Maigaarden i dag. Skal begynne på sprayen 27.april. Så blir nok egguttak ca 23. mai. Blir vårt 7.fersk forsøk. Satser på at det klaffer denne gangen!

Så spennende :D Skal se vi møtes i døren der nede. ;) Ble du satt på andre medisiner enn før? :)

Så spennende :D Skal se vi møtes i døren der nede. ;) Ble du satt på andre medisiner enn før? :)
Så vittig, det hadde vært noe. Spennende! Jeg hadde et bra forsøk sist, så skal på samme regime igjen. Du da? Har du hatt flere forsøk hos dem?

Så vittig, det hadde vært noe. Spennende! Jeg hadde et bra forsøk sist, så skal på samme regime igjen. Du da? Har du hatt flere forsøk hos dem?

Jeg har hatt kun et fersk forsøk på maigaard (angrer på at jeg ikke valgte de helt fra starten av) Jeg ble satt på andre medisiner enn før og fikk ut hele 9 egg og 5 befrukted seg(tidligere hatt max 3 brukendes egg) Satte inn to egg nå i Mars, men ble dessverre negativt. Har 3 egg igjen som ble fryst på dag 3. Håper de overlever opptiningen slik at det blir innsett i naturlig syklus(aldri hatt før) i Mai. Skal bli deilig slippe medisiner. De er så utrolig fantastiske der nede, så gleder meg ned til de igjen. :) Har du hatt flere forsøk på maigaard? :)

Jeg har hatt kun et fersk forsøk på maigaard (angrer på at jeg ikke valgte de helt fra starten av) Jeg ble satt på andre medisiner enn før og fikk ut hele 9 egg og 5 befrukted seg(tidligere hatt max 3 brukendes egg) Satte inn to egg nå i Mars, men ble dessverre negativt. Har 3 egg igjen som ble fryst på dag 3. Håper de overlever opptiningen slik at det blir innsett i naturlig syklus(aldri hatt før) i Mai. Skal bli deilig slippe medisiner. De er så utrolig fantastiske der nede, så gleder meg ned til de igjen. :) Har du hatt flere forsøk på maigaard? :)
Årh, det er så kjedelig med negative tester. Har hatt noen av de. Vi satt inn to i februar. De virker veldig flinke der, og svarer jo på mail hele døgnet føler jeg. De tar godt vare på oss. Vi har bare hatt et forsøk hos de, men har kjøpt pakke med tre forsøk der. Vi prøvde Hausken før jul (et forsøk), men var ikke fornøyd der. Og ble heller ikke et godt forsøk... De innrømmet vel det selv og, så derfor bytta jeg. Tidligere har jeg hatt fire forsøk i Porsgrunn. Så digg å slippe medisiner! Det funker dårlig for meg, siden jeg nesten alltid får eggløsning slik at det kræsjer med helg. Det gjør jo ikke noe med maigaarden da, siden de stiller opp uansett som regel. :-) har du kjøpt pakke derfra eller har dere handlet et forsøk i første omgang?

Årh, det er så kjedelig med negative tester. Har hatt noen av de. Vi satt inn to i februar. De virker veldig flinke der, og svarer jo på mail hele døgnet føler jeg. De tar godt vare på oss. Vi har bare hatt et forsøk hos de, men har kjøpt pakke med tre forsøk der. Vi prøvde Hausken før jul (et forsøk), men var ikke fornøyd der. Og ble heller ikke et godt forsøk... De innrømmet vel det selv og, så derfor bytta jeg. Tidligere har jeg hatt fire forsøk i Porsgrunn. Så digg å slippe medisiner! Det funker dårlig for meg, siden jeg nesten alltid får eggløsning slik at det kræsjer med helg. Det gjør jo ikke noe med maigaarden da, siden de stiller opp uansett som regel. :) har du kjøpt pakke derfra eller har dere handlet et forsøk i første omgang?
De er veldig flinke til å svare kjapt. Nesten døgn åpne som du sier. Også syns jeg det har vært så greit ha direkte med Gynekologen på mail. Ja, heldigvis så så er de fleksible der så håper det ordner seg med eventuell innsetting uansett. Vi kjøpte bare et forsøk, men angrer på at vi ikke kjøpte 3 pk. Håper gull egget vårt ligger på frys, sånn at vi slipper tenke på et 5 fersk forsøk. :)

Da kommer jeg også inn her. :) Har vært på samtale på fertilitetssenteret idag. Legen der gav oss håp og sa at vi hadde høye sjanser for å bli gravide. Vi skal prøve puregon istedenfor menopur denne gangen. Blir lang protokoll. Skal prøve prednisolon også, skal ta under stimulering og etterpå pga stoffskifteproblemer.
Det blir oppstart med supercur 26 april og uttak og innsett i siste uken i mai :) er litt optimist igjen nå :)

Da kommer jeg også inn her. :) Har vært på samtale på fertilitetssenteret idag. Legen der gav oss håp og sa at vi hadde høye sjanser for å bli gravide. Vi skal prøve puregon istedenfor menopur denne gangen. Blir lang protokoll. Skal prøve prednisolon også, skal ta under stimulering og etterpå pga stoffskifteproblemer.
Det blir oppstart med supercur 26 april og uttak og innsett i siste uken i mai :) er litt optimist igjen nå :)

Hei
Masse lykke til . Skal krysse fingrene for dere. Skal selv ha uttak 6 mai.
Første ivf for oss etter å ha prøvd i 3 år. Lang protokoll på meg. Har snart gått ei uka på Synarela og oppsprat med Menopur og Gonal F den 27 april.
Utrolig spent og veldig nervøs da jeg ikke aaaaaner hva jeg går til

Vi hører også til Fertilitetssenteret :-) Har samtale 21/4. Har hørt mye bra om de. Etter mine beregninger så begynner jeg på spray 27/4 så da ligger vi ganske likt :-)

Vi hører også til Fertilitetssenteret :-) Har samtale 21/4. Har hørt mye bra om de. Etter mine beregninger så begynner jeg på spray 27/4 så da ligger vi ganske likt :-)

Så gøy. Blir artig å følge deg. Er dette ditt første forsøk? Hvilken lege skal du til? Jeg var hos Nicolai Holst. Opplevde han som trygg og dyktig :)

Så gøy. Blir artig å følge deg. Er dette ditt første forsøk? Hvilken lege skal du til? Jeg var hos Nicolai Holst. Opplevde han som trygg og dyktig :)

Det samme :-)
Dette blir 1. Søskenforsøk. Har hatt et forsøk tidligere på Rikshospitalet hvor jeg ble gravid i 2013.
Jeg skal også til Holst. Så gøy at vi har fått samme lege :-)

Ja det er nå sant det... ;) Får vente å se. Leste en plass at den kan blir kraftigere når man går på Synarela....min er allerede det pluss en god dose pms!! Så satse på æ kanskje ikje blir å merke no...hehe
Uffa! :-D

Åh de bivirkningene fra synarelaen! Klør, lite matlyst og dårlig søvn! For ikke å snakke om å være helt overfølsom! Og hektisk på jobb i tillegg.. Godt det er helg snart! :-)

Åh de bivirkningene fra synarelaen! Klør, lite matlyst og dårlig søvn! For ikke å snakke om å være helt overfølsom! Og hektisk på jobb i tillegg.. Godt det er helg snart! :-)

Off....føler med deg .
Jeg tar heldigvis helg kl 1330. Fysio først... ;) Jeg sliter også æ med søvn men det har jeg bestandig gjort.
Så nu har jeg boikotta mobilen på soverommet og invistert i ei god gammeldags vekkeklokke....hehe :D
Det har faktisk funka litt...GOOOD HELG alle sammen !!

Spm : noen som vet om man kan få satt inn flere egg når man er over 35?
Jeg har selv ei tvillingsøster og hun fikk også tvillingjenter. Så hadde vært greit å kjørt på med ett sett til.... ;)

Back
Topp